Beantwoord

Waarom moet ik extra betalen zonder reden? Ik krijg kosten voor gebeld worden op mijn vaste lijn

  • 22 October 2021
  • 32 reacties
  • 814 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Ik heb niet kosten gemaakt, ik heb alle factuur tijdelijk betaald maar in november op de tweede pagina, is er boete. Ik ga dat niet betalen.

Sucess

Kun je ook eens een schermafdruk plaatsen daarvan? Dan wordt het voor iedereen hier inzichtelijk en is het meteen duidelijk hoe of wat. Je spreekt namelijk over boetes maar dat zouden we graag eens zien. Als je je profiel niet invult kan @Hanna_ ook niet meekijken. Verder kan niemand uit dit gesprek jouw facturen inzien. Enkel Hanna is medewerker van KPN, de rest zijn het allemaal klanten die graag helpen.

 

Niet betalen gaat je trouwens alleen maar meer ellende geven en uiteindelijk zelfs méér kosten, dat moet je echt niet willen. 

Reputatie 7

Plaats eens een screenshot van de tweede pagina van de factuur van november.

Hoi,

Ik heb niet kosten gemaakt, ik heb alle factuur tijdelijk betaald maar in november op de tweede pagina, is er boete. Ik ga dat niet betalen.

Sucess

Kun je ook eens een schermafdruk plaatsen daarvan? Dan wordt het voor iedereen hier inzichtelijk en is het meteen duidelijk hoe of wat. Je spreekt namelijk over boetes maar dat zouden we graag eens zien. Als je je profiel niet invult kan @Hanna_ ook niet meekijken. Verder kan niemand uit dit gesprek jouw facturen inzien. Enkel Hanna is medewerker van KPN, de rest zijn het allemaal klanten die graag helpen.

 

Niet betalen gaat je trouwens alleen maar meer ellende geven en uiteindelijk zelfs méér kosten, dat moet je echt niet willen. 

Hoi,

@NHendriks @Hanna_ ,

 

Ik heb de vorige facturen automatisch op tijd betaald aan het einde van de maand. Ik heb twee facturen van september en oktober teruggestort omdat er extra kosten waren (€ 82 en € 92). Volgens uw systeem moest ik betalen, dus ik heb deze twee facturen al handmatig betaald na uw eerste herinnering. Ik heb geen openingsfacturen behalve november en in de laatste factuur van november zijn er twee fouten - een is de factuurperiode is verkeerd omdat dit niet de factuur van december is en de tweede is de boetes. Ik weet geen andere dingen, maar ik betaal de boetes niet omdat je me veel geld in rekening brengt op facturen die ik heb betaald, nu probeer je mij ook een boete op te leggen.

Ik ben niet verplicht om de boete te betalen, omdat ik uw facturen op tijd heb betaald met hoge extra kosten, en ook mijn advocaat zei pas na het derde verzoek (3e herinnering) dat we boetes moeten betalen volgens de regels in Nederland.

 

Hoi,

Ik heb niet kosten gemaakt, ik heb alle factuur tijdelijk betaald maar in november op de tweede pagina, is er boete. Ik ga dat niet betalen.

Sucess

Kun je ook eens een schermafdruk plaatsen daarvan? Dan wordt het voor iedereen hier inzichtelijk en is het meteen duidelijk hoe of wat. Je spreekt namelijk over boetes maar dat zouden we graag eens zien. Als je je profiel niet invult kan @Hanna_ ook niet meekijken. Verder kan niemand uit dit gesprek jouw facturen inzien. Enkel Hanna is medewerker van KPN, de rest zijn het allemaal klanten die graag helpen.

 

Niet betalen gaat je trouwens alleen maar meer ellende geven en uiteindelijk zelfs méér kosten, dat moet je echt niet willen. 

Hoi,

@NHendriks @Hanna_ ,

 

Ik heb de vorige facturen automatisch op tijd betaald aan het einde van de maand. Ik heb twee facturen van september en oktober teruggestort omdat er extra kosten waren (€ 82 en € 92). Volgens uw systeem moest ik betalen, dus ik heb deze twee facturen al handmatig betaald na uw eerste herinnering. Ik heb geen openingsfacturen behalve november en in de laatste factuur van november zijn er twee fouten - een is de factuurperiode is verkeerd omdat dit niet de factuur van december is en de tweede is de boetes. Ik weet geen andere dingen, maar ik betaal de boetes niet omdat je me veel geld in rekening brengt op facturen die ik heb betaald, nu probeer je mij ook een boete op te leggen.

Ik ben niet verplicht om de boete te betalen, omdat ik uw facturen op tijd heb betaald met hoge extra kosten, en ook mijn advocaat zei pas na het derde verzoek (3e herinnering) dat we boetes moeten betalen volgens de regels in Nederland.

 

@Hanna_ 

Ik heb ook in augustus € 25,00  extra betaald voor aansluiting eenmalig kost, maar ik heb gebeld jou en gevraagd dat ik KPN pakket heb met mobiel abonnement en thuis daarom hoef ik niet te betalen.

Je heb mij verteld via telefoon dat ik moest € 25,00 betalen en de KPN ging mij terug geven, maar tot heden krijg ik dat bedrag ook nooit terug!.

 

KPN is slecht! Daarom moet ik zeggen! Ik ga overstappen.

 

Ik wil graag mijn €25,00 terug hebben en ik betaal gewoon mijn maandelijk abonnement kost in november!

 

:(

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @RK Subedi 

Bedankt voor het plaatsen van het screenshot. Bij KPN betaal je altijd de factuur periode vooruit, dus in november ontvang je de factuur voor de maand december. Op de eerste factuur behoren aansluitkosten te staan, ook als je al andere diensten van KPN afneemt. Als je met een medewerker hier aparte afspraken over hebt gemaakt, raad ik je aan om contact op te nemen met de telefonische helpdesk via 0800-0402, want dan is het aan die specifieke collega om dit voor jou in orde te maken. Als laatste staan er herinneringskosten op jouw factuur, deze ontstaan enkel wanneer een factuur niet op tijd betaald wordt, na meerdere herinneringen. Ook deze zij terecht. Jou facturen kloppen volledig. 

Hoi @RK Subedi 

Bedankt voor het plaatsen van het screenshot. Bij KPN betaal je altijd de factuur periode vooruit, dus in november ontvang je de factuur voor de maand december. Op de eerste factuur behoren aansluitkosten te staan, ook als je al andere diensten van KPN afneemt. Als je met een medewerker hier aparte afspraken over hebt gemaakt, raad ik je aan om contact op te nemen met de telefonische helpdesk via 0800-0402, want dan is het aan die specifieke collega om dit voor jou in orde te maken. Als laatste staan er herinneringskosten op jouw factuur, deze ontstaan enkel wanneer een factuur niet op tijd betaald wordt, na meerdere herinneringen. Ook deze zij terecht. Jou facturen kloppen volledig. 

Hoi,@hanna

Je zei dat de KPN stuurt de factur vooruit, dan hoe is het mogelijk dat ik te laat betaal? Ik betaal de factuur van 23-11-2021 tot 23-12-2021 in december 2, dan hoe kan het te laat zijn?? Is dat niet op tijd? je zei “op tijd”zonder bewijs!

Ik heb al gepraat met je collega, maar helpt zij niet! Maar nog een keer ga ik morgen een contact opnemen en hoop het goed zult gaan. Ik heb geen meerdere herinneringen ontvangen! Noteer dat ik nooit de 3e herinnering onvangen! Ik heb al op tijd betaald. Na het eesrte herinnering heb ik alles betaald.. Je kijkt niet op mijn betalingen en je stuurt pas een factuur met extra kosten elke maand! Je zei “op tijd! op tijd!!” dat is slechte van jouw dienst want ik heb probleem met de factuur en mij klachten zijn in behandeling over dit factuur, je hoort dat nooit! Je helpt mij nooit als een klant! Je denkt mij als een geld bank! Dat is te veel slecht van jou! Je zei mij factuur van november klopt maar waarom heb ik boete ervan?

Ik heb doorschakelen in november gestopt daarom stuurt je boete als extra kosten want ik heb ook in september en october te laat betaald, je stuurt geen boete dan want je hebt al extra kosten mee!

Ik heb ook vorige week met een van je collega's op telefoon besproken, hij zei ik moest gewoon abonnement kost betalen niet de boetes! maar waarom is dat niet juist? Ik heb alleen mij abonnement betaald voor november, ga je ook voor dit een boete rekenen tegen mij??

 

 

 

 

 

@Hanna_ @NHendriks @PeterG @Jeroen Ruiter ,

Hoi allemaal,

Sorry!

Ik moet zeggen-
Slecht KPN!

Omdat ik na het gesprek hier in de gemeenschap je klantenservice heb gebeld. Een van je collega's zei dat mijn € 25(aansluitkost) in mindering zou worden gebracht op mijn volgende factuur, maar dat is niet gebeurd! Ik moet opnieuw mijn volledige factuur van € 53 met geweld betalen! Als ik terug boek, krijg ik extra boetes, toch? Dat is een flinke Oplichting en Fraude van KPN! Ondergang met je misdaad! De GOD heeft Nederland gered. Denk er altijd over na, pak niet mijn geld verdiend door hard werken, dat is mijn zweet en bloed! Eet dat niet! wees geen monster!

Ik hoop dat je na dit bericht mijn geld onmiddellijk terug zou geven!