Beantwoord

Waarom moet ik mijn forumprofiel invullen als ik al klant ben bij KPN

  • 26 December 2020
  • 2 reacties
  • 216 keer bekeken

Badge

Waarom moet ik al mijn gegevens in het Forum profiel opgeven als ik een bestaande klant ben? Hierdoor kunnen dubbele zelfs tegenstrijdige gegevens in uw klantenbestand terecht komen

icon

Beste antwoord door RBxx 26 December 2020, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Omdat anders KPN medewerkers niet weten wie u bent. "wapplers" zullen ze denk ik niet kunnen vinden in het adressen bestand. Tevens kunnen ze ook verifiëren of u echt bent wie u zegt dat u bent. De combinatie adres / huisnummer en abonnementnummer zal hoogstwaarschijnlijk alleen u zelf weten. En mag ik hopen niet de overbuurman.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @wapplers , het Forum en de KPN klantenadministratie zijn volledig gescheiden systemen.

Vanwege jouw privacy mag KPN jouw gegevens niet zomaar opzoeken in het klantenbestand. De AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) verbiedt dat.

Door de basisgegevens in jouw forumprofiel (naam, adres, klantnummer) te zetten, geef jij KPN hier toestemming voor.