Beantwoord

Waarom zie ik mijn factuur niet in MijnKPN?

  • 14 April 2022
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Waarom zie ik geen factuur in mijn KPN  van €12,00 klantnummer **********

Met vriendelijke groet 

H van den Hondel

 

*admin: klantnummer verborgen, titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 April 2022, 12:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Ncjhba facturen in MijnKPN via de website kun je in de regel tot 12 maanden terug zien.

Facturen terugzien via de MijnKPN-app ku je veel langer terug zien, ik meen ongeveer 20 maanden.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ncjhba. Welkom op het KPN Forum. Je krijg jouw facturen pas te zien nadat je het mobiele abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ncjhba. Welkom op het KPN Forum. Je krijg jouw facturen pas te zien nadat je het mobiele abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID.

 

@Ncjhba Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels lukt om jouw facturen op te vragen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!