Vraag

Wanneer krijg ik de vergoeding voor mijn abonnementskosten iPhone 11

  • 9 March 2023
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Beste,

 

Deze week heb ik na veel moeite eindelijk mijn iPhone 11 mogen omruilen voor een iPhone 12, waar ik uiteraard erg blij mee ben. Het verbindingsprobleem is hiermee verholpen. Omdat ik vrij laat ben met het oppakken van dit probleem (ivm reis in het buitenland), heb ik begrepen dat de compensatie van de abonnementskosten voor de grootste groep probleemgevallen al verwerkt is. Echter bij mij nog niet, omdat mijn telefoon nog niet beoordeeld was. Nu beoordeelt is dat ik onderdeel ben van de groep vraag ik me af wanneer er voor mij vergoeding wordt aangeboden. Kan ik dat via deze weg vragen?

Ik hoop van jullie te horen. Als ik nog iets moet doen om de vergoeding te ontvangen, dan hoor ik het ook graag.

 

Vriendelijke groet,

 

Jip Verwiel

 

Wat betreft de compensatie van de abonnementskosten: we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.
Als er geen akkoord is, geldt de compensatie tot en met de datum van het telefoongesprek van het belteam. 
De compensatie wordt automatisch verwerkt op een tussentijdse factuur en naar verwachting binnen 3 maanden na het telefoongesprek.  

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Jippp Welkom op het forum. 

Normaal gesproken zou je niets hoeven te doen voor de vergoeding. 

Ik ga voor je uitzoeken hoe het in jouw geval zit. 

Ik kom hier uiterlijk dinsdag op terug! 

Reputatie 7
Badge +15

@Jippp Het is ondertussen woensdag maar hier alsnog mijn reactie. 

Ik heb een vergoeding voor je ingevoerd vanaf 01-12-2022. Dit is de eerste datum dat je het probleem bij ons hebt gemeld. 

Het bedrag zal verrekend worden op de volgende factuur waarop dit mogelijk is. Ik verwacht dat dat in dit geval de factuur van April zal zijn. 

Houd deze factuur dus even in de gaten. Je kunt je facturen vinden via MijnKPN

Dank daarvoor. Ik heb echter wel al op 15 september melding gemaakt in het forum: Sinds zaterdag slechte verbinding via 4G op iPhone 11

Echter, het probleem deed zich toen al enige tijd voor. In de oplossing daar staat het volgende:

we crediteren de abonnementskosten vanaf 20 juli 2022 tot en met de verzending van het toestel.

Ik neem aan dat dat ook voor mij geldt. 

 

Dank voor het controleren. 

Reputatie 7
Badge +15

@Jippp Excuus, in dit geval heb je helemaal gelijk. 

Omdat je je inderdaad al eerder gemeld had en ik dit niet heb gezien. 

Op de volgende factuur waarop dit mogelijk is zullen dan ook 2 correcties staan. 

Bij elkaar vormt dit de correctie van de abonnementskosten vanaf 22-07-2022.