Beantwoord

Wanneer wordt BKR registratie ongedaan gemaakt na betaling?

  • 16 March 2023
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Goeieavond ik heb me rekening eerder afgelost vandaag, me vriend ook om een hypotheek voor een huis te krijgen, nu is het zo dat we zitten te wachten tot de bkr registratie eraf gaat vandaag betaald, wanneer wordt het geregeld. Mijn vriend heeft al eerder 1 afbetaald en die staat nog steeds gemeld in de bkr registratie wanneer wordt die eraf gehaald. Anders krijgen we dalijk nog geen hypotheek. Is toch een ellende we kunnen alles betalen hypotheek kpn afbetaald zal toch naar zijn als het door die registratie nog niet kan! Hoe kunnen we bellen naar kpn finance? We willen het snel afgerond hebben. Want het is bijna rond met de bank. We zitten alleen hier mog op te wachten. 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 

 

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 17 March 2023, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Krijg je ook een mail van bkr dat het afbetaald is? Wil me hypotheek rond krijgen zitten hier nog op te. Wachten 

 

Admin: naar eigen topic verplaatst

Kunnen jullie aub antwoorden? Is dringend 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Priscilla122127! Het forum is niet de beste plek voor dringende zaken.

Vooral in geval van spoed of vragen over betalingen, bel naar 0800-0402. Vraag daar naar de afdeling betalingen. Die kunnen je het beste hierbij helpen.Â