Beantwoord

Wij hebben al meer dan 10 jaar hetzelfde abonnement, past het nog bij ons?

  • 27 September 2022
  • 15 reacties
  • 181 keer bekeken

Wij hebben ongeveer 10 jaar hetzelfde TV/internet abonnement. Daarbij hebben we 1 mobiel en 1 kids mobiel abonnement. Ook hebben we een vasttelefoonnummer dat we helemaal niet meer gebruiken. Op dit moment kan het mobiel-abo verlengt worden en vraag ik me af of wat voor ons nu de beste optie is. Is er een mogelijkheid om te bekijken of huidige abonnementen nog bij ons huidige situatie past?

icon

Beste antwoord door HansaanZet 27 September 2022, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

@joostjep Via Tarieven van Internet, TV en overige opties | KPN en met een mobiel abonnement op hetzelfde adres nog eens extra korting !

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een schermafdruk plaatsen van pagina 2 van de factuur? Zoiets bijvoorbeeld:

Dan kijken we er even naar.

 

Tarieven Hussel ThuisMet Internet & TV

Internet 50 Mb/ps                    € 44,00

KPN TV                                     - 10,00

Pluspakket                                -  6,99

Korting pluspakket                   -  6,99 -  **

Entertainmentkorting               -  5,00 -  ** 

Totaal                                        € 49,00 per maand

 

Heb je al Mobiel? Dan krijg je ** gratis het Pluspakket, **€ 5,- Entertainmentkorting

 en tot € 7,50 korting op Mobiel bij Internet & TV       

Hallo @HansaanZet 

Entertainmentkorting               -  5,00 -  ** 

Die kun je niet zomaar in mindering brengen standaard, die krijg je alleen als je een tv-pakket afneemt waar de entertainmentkorting op van toepassing is.

dus als voorbeeld:

Netflix   €7,99

korting €5,00 -/-


netto     €2,99

Dus jouw berekening wordt dan niet €49 per maand, maar €51,99 per maand.

CC: @joostjep 

 

Reputatie 7
Badge +24

 

U heeft dus 100 mbit internet, 3 tv ontvangers met opnemen, telefonie en "gratis" Spotify. Klopt dat? Heeft u 3 ontvangers? 

Ik ben niet helemaal zeker van wat u nu heeft. Want er staat bij u het woordje "Thuis" tussen "Alles-in-1" en "Standaard". Volgens mij is dat een abonnementsvorm uit 2010 ofzo. 

Maar goed. Bij Hussel word dat dus:

  • 100 mbit internet: € 49,-
  • TV: € 10,-
  • 2de tv-ontvanger: € 5,-
  • 3de tv ontvanger: € 5,-
  • Telefonie: € 2,-
  • Spotify: € 9,99
  • Entertainmentkorting: € 5,-
  • Pluspakket: gratis

Samen dus € 75,99. Toch? Reken ik dat goed uit? 🤔

Kleine voetnoot: u kunt nu het gratis Pluspakket omwisselen voor gratis ESPN. Dat kan bij Hussel niet meer.

Wat betreft KPN Veilig veranderd er niets, dat blijven 2 licenties. 

Als u Spotify en/of telefonie niet gebruikt kunt u dat weg laten.

Indien u Spotify schrapt vervalt ook de entertainmentkorting. U betaalt dan dus effectief € 4,99 minder.

Neen wij hebben GEEN 3 ontvangers, wij hebben 2 ontvangers. Voor de rest klopt het inderdaad. Daarbij maken we GEEN gebruik van de vaste telefoon.

 

we hebben 1 x mobiel  en 1 x kids mobiel

Reputatie 7
Badge +24

Neen wij hebben GEEN 3 ontvangers, wij hebben 2 ontvangers. Voor de rest klopt het inderdaad. Daarbij maken we GEEN gebruik van de vaste telefoon.

 

we hebben 1 x mobiel  en 1 x kids mobiel

Dan word het 5 euro minder voor de tv ontvanger en 2 euro minder voor telefonie. Dan komt u net onder de 70 uit voor het thuisabonnement. 

Die 100 mbit klopt wel? Want @HansaanZet heeft het over 50 mbit.

Ok duidelijk dat het goedkoper kan. Maar waar ik gewoon mee zit is of het ook beter kan? 

Hierbij moet ik  opmerken dat we altijd tevreden zijn geweest met de huidige situatie. Echter nu is Delta bij ons in de straat aan het werken en we zullen wel binnenkort benaderd worden door de verkopers van Delta.

 

Ik heb nu:  alles in 1 pakket,1 x mobiel 5 gyg data en 1 x kids mobiel.

We willen:

Internet

2 ontvangers TV

Opnemen TV

MB’s delen met Kids, eventueel Unlimited Data op Ouder abonnement.

Spotify 

Daarbij hebben we nog:

Viaplay → los abonnement

Netflix → los abonnement

Prime → Los abonnement

HBO → Los abonnement

Wat is de maximaal haalbare snelheid op koper als u op deze site uw postcode en huisnummer ingeeft ?

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search?utf8

Uiteraard is een verbinding via glasvezel stabieler en kunt u hogere snelheden halen zowel bekabeld als via wifi, maar daar zal Delta zijn prijzen ook naar hebben ingericht. Het blijft een kwestie van vergelijken.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @joostjep, welkom op ons forum! Je wordt al prima geholpen zie ik!
Sommige van de streamingdiensten die je noemt kun je ook bij ons onderbrengen, dan krijg je ook de entertainmentkorting

Misschien dat iemand kan aangeven of er een beter pakket is dan alles in 1?

Dat proberen we u duidelijk te maken. Er is geen pakketkeuze meer. U kunt uw pakket zelf samenstellen d.m.v. het Hussel abonnement Tarieven van Internet, TV en overige opties | KPN

Reputatie 7
Badge +20

Kom je er uit zo @joostjep? Als je wilt kun je ook altijd met ons bellen op 0800-0402 of langs een winkel om je abonnement en de opties even naast elkaar te leggen!

Het is nu eindelijk duidelijk wat Hussel betekent. Heeft lang geduurd maar nu is het duidelijk. Bedankt voor jullie geduld.