Wijziging Algemene Voorwaarden 2023 KPN

• 1 February 2023
  • 262 reacties
  • 26196 keer bekeken
Wijziging Algemene Voorwaarden 2023 KPN

Toon eerste bericht

262 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Dat is wel vreemd @Hike. Mijn advies is dan toch nogmaals met de afdeling "Opzeggingen" contact op te nemen. Je bent immers contractvrij ook voor het mobiele nummer.

Beste Jeroen, 

Ik begrijp het ook niet maar ze blijven volhouden dat mobiele diensten hier niet onder vallen en ik maar een klacht moet indienen.

Is het overigens zo dat de overname van de mobiele contracten voor 1 april moeten hebben plaatsgevonden ? of althans de aanvraag daarvan ?

Heico

Reputatie 7
Badge +20

@Hike De nieuwe algemene voorwaarden zijn alleen van toepassing op alle E-mail only, Digitenne, Internet, Vast Bellen en/of TV abonnementen van KPN. Wanneer je een mobiel abonnement gekoppeld hebt aan jouw KPN Thuis abonnement en ontvang je hierdoor Combivoordelen dan is het gekoppelde mobiele abonnement ook contractvrij. Dit ben je vanaf het moment dat we je informeren over de wijziging tot het moment dat de wijziging ingaat (1 april 2023).

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Hike , je had dus beter eerst de mobiele dienst op kunnen zeggen en daarna pas het thuis-abo.

Nu je het thuisabo al opgezegd hebt, vallen je mobiele dienst niet meer onder de contract-vrij-regeling omdat er geen combikorting meer op van toepassing is, je gaat dus zelfs meer voor je mobiele abo's betalen vanaf het moment dat je thuis-abo bij KPN is vervallen en raak je tevens het gratis Plus-pakket kwijt.

Beste Vikash, 

Ik ben op de hoogte hiervan , alleen de KPN klantenservice niet.

Inmiddels iemand gesproken die de boel gaat oppakken en belt mij binnen 5 werkdagen terug.

Heico

Beste JanD, 

In de prijktijk kun je je mobiele diensten volgens KPN uberhaupt niet opzeggen, dus hoe ik de mobiele diensten eerst had moeten doen is mij een raadsel.

Ik raad jullie aan om eens een test belletje te wagen om dit voor elkaar te krijgen dan kom je er heel snel achter dat het bijna niet te doen is , ik heb nu iemand gevonden die het aan het uitzoeken is en er ook werkelijk tijd in wilt stoppen.

De meeste medewerkers geven aan , kan niet , klopt niet , ik kan het niet of dien in een klacht in.

Heico

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @Hike , zelf heb ik 2 mobiele abo's gewoon op kunnen zeggen zonder opzegtermijn, omdat deze aan de voorwaarden voldeden, combi-korting i.v.m. thuisabo en ondergebracht bij Simyo (volle KPN-dochter).

Beste Jan, 

Ik helaas nog niet , ik ben nu 3 weken bezig.

We gaan het zien, ik zal doorgeven hoe het verder verloopt.

Heico

Wanneer hebben we hier een melding van moeten hebben? Wanneer er betaald moet worden dan weten ze mn mailadres prima te vinden, maar hierover heb ik NIETS ontvangen. 

Dat is wel vreemd @Hike. Mijn advies is dan toch nogmaals met de afdeling "Opzeggingen" contact op te nemen. Je bent immers contractvrij ook voor het mobiele nummer.

Vandaag 31 maart , mijn mobiele portering wederom afgekeurd.

Opzeggingen geeft aan dat aangezien mijn Internet Thuis nu contractvrij is mijn mobiele nummers kunnen worden overgenomen. Wederom niet dus.

Drama. 

Reputatie 7

Heb je voor de zekerheid ook gekeken in de spam map @Gremsems? Als het voor jou van toepassing is moet je het hebben gekregen.

Via het forum hebben wij daar helaas geen invloed op @Hike, je kunt het beste opnieuw telefonisch contact met ons opnemen.

Update 5-4-2023 

Maar een klacht ingediend, als je naar de klantenservice belt krijg je steeds een discussie dat de algemene voorwaarden niet voor mobiel gewijzigd zijn.

@Jasper ik dacht dat KPN afdelingen ook in de forums meekeken en actie konden ondernemen, vandaar.

Reageer