Beantwoord

Wil geen post meer ontvangen, alleen nog maar per mail

  • 13 January 2022
  • 6 reacties
  • 220 keer bekeken

Hoi, ik wil alles alleen per email. Geen post van Kpn. Hoe regel ik dat? Ben vaak van huis, vandaar.

icon

Beste antwoord door RBxx 13 January 2022, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Mike Coenen 

Dat kan je instellen in MijnKPN via je profiel https://profiel.kpn.com/privacyinstellingen

Bij je product(en) kan je daar instellen hoe en waarvoor KPN je gegevens mag gebruiken.

 

Dank je, maar hoe zit het dan met facturen, eventuele herinneringen,  updates?

Reputatie 7
Badge +21

Noodzakelijke correspondentie zoals factuuraankondiging en herinneringen ontvang je gewoon via mail.

Reputatie 7
Badge +13

@Mike Coenen Goedemorgen en welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je van RBxx het juiste advies hebt ontvangen :-) . Is alles nog gelukt?

Ja, ben zeker geholpen! Maar ondanks dat ik ik dat nergens aan of uit kan klikken krijg ik facturen en eventuele herinneringen ook per email he? Ik ben vaak van huis.

Reputatie 7
Badge +13

Je zal inderdaad een notificatie ontvangen dat er een factuur aangekondigd is of wanneer er iets openstaat Mike. Je kan kan ook altijd de actuele status van jouw abonnementen bekijken in MijnKPN.Â