Beantwoord

Wrong amount in invoice. Can I e-mail KPN about this error?

  • 21 January 2022
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

After receiving my first KPN invoice I noticed that a higher amount than what was agreed in the contract was charged. Could you please provide me with a customer support email address to which I may forward the invoice and my contract for clarification? I do not want to share the contract and invoice details in a public forum.

met vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 January 2022, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Konrad Stark ,

KPN is niet bereikbaar per e-mail. 

KPN is wel gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

(maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 20.00 en op zaterdag tot 17.00)

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Verder via twitter, facebook en dit forum. 

Wat betreft jouw vraag : 

Mogelijk heb je jouw korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

 

 

KPN cannot be reached by e-mail.KPN can be reached by telephone: 0800 - 0402.(Monday to Friday between 8.00 and 20.00 and on Saturdays until 17.00)If it is too busy, you have an alternative with the chat.You can reach the chat via:https://www.kpn.com/service.htmChoose a subject.Then tap  on  : I have another question(and then scroll all the way down)Also on twitter, facebook and this forum.Regarding your question:You may not have activated your discount due to KPN Hussel yet. The gross price is now charged from which the discount has not yet been deducted. To register your products for the benefits of KPN Complete or KPN Hussel (depending on how old your subscriptions are), you can use this registration page :kpn Hussel aanmelden
Reputatie 7
Badge +30

Hi @Konrad Stark, did you manage to call us or chat with us? If there's anything we can do, please let us know.