Ook ik kreeg in december 3 rekeningen waarbij de game pass in rekening werd gebracht. Ik had ze niet geactiveerd. Ondertussen heb ik al 2 keer een uur met klantenservice gebeld, 2 weken geleden en vorige week. Er werd beloofd dat de rekeningen gecorrigeerdĀ zouden worden en dat de 12,99 die ik al had betaald terug gestort zouĀ worden. Ook zou de pass op mijn data abonnement uitgeschakeld worden. Inmiddels zijn we nu alweer een week verder en is er nog nietsĀ gebeurd. De rekeningen zijn nog steeds niet gecorrigeerd,Ā de 12,99 is ook niet terug gestort en game pass staat nog steeds op aktief bij data abonnement. Als er straks extra kosten bijkomen omdat ik niet op tijd betaald heb, haal ik alle abonnementen weg bij jullie, zowel internet als mobiel. Ik ben er nu wel klaar mee. Ā De medewerker die mij het laatste bovenstaande beloofde heet Mark ** ****. Ik zou het zeer op prijs stellen als dit nu eindelijk eens GOED wordt opgelost.Ā
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board + privƩgegevens verwijderd
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel