Beantwoord

X-box game pass kosten in rekening gebracht

  • 26 January 2022
  • 5 reacties
  • 127 keer bekeken

Ook ik kreeg in december 3 rekeningen waarbij de game pass in rekening werd gebracht. Ik had ze niet geactiveerd. Ondertussen heb ik al 2 keer een uur met klantenservice gebeld, 2 weken geleden en vorige week. Er werd beloofd dat de rekeningen gecorrigeerdĀ zouden worden en dat de 12,99 die ik al had betaald terug gestort zouĀ worden. Ook zou de pass op mijn data abonnement uitgeschakeld worden. Inmiddels zijn we nu alweer een week verder en is er nog nietsĀ gebeurd. De rekeningen zijn nog steeds niet gecorrigeerd,Ā de 12,99 is ook niet terug gestort en game pass staat nog steeds op aktief bij data abonnement. Als er straks extra kosten bijkomen omdat ik niet op tijd betaald heb, haal ik alle abonnementen weg bij jullie, zowel internet als mobiel. Ik ben er nu wel klaar mee. Ā De medewerker die mij het laatste bovenstaande beloofde heet Mark ** ****. Ik zou het zeer op prijs stellen als dit nu eindelijk eens GOED wordt opgelost.Ā 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board + privƩgegevens verwijderd

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 January 2022, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

HalloĀ @Marian BinkhorstĀ ,

Dit kun je helaas alleen maarĀ laten uitzetten via het gratis nummer 0800-0402. Dit gratis nummer is op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 20.00. op zaterdag tot 17.00.

Ā 

Moderator Denise schreef onlangs :Ā 

Ik mag dit niet voor jou uitzetten, omdat hiervoor een verificatie sms verstuurd moet worden. Ik wil je daarom vragen om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega aan de telefoon kan dit voor je stopzetten en kan je dan ook gelijk verder helpen.

Bron :Ā 

Ā 

Of start een chat onderin deze pagina.Ā 

https://www.kpn.com/service.htm

Openingstijden klantenservice

Voor antwoord op jouw vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.

Daar had ik dus naar toe gebeld, maar er is niets gebeurd.Ā 

En ik heb dus nog steeds geen oplossing voor de te hoge rekeningen. Het bedrag dat teveel in rekening is gebracht voor de niet aangevraagde off geactiveerde X-box pass bedraagt meer dan het totaal bedrag van de 3 abonnementen bij elkaar. Dat moet zsm opgelost worden.Ā 

Goed nieuws, ik krijg nu net 2 brieven binnen waarin staat dat het bedrag van de X-box pass teruggestort of verrekend wordt met openstaande rekeningen. Dan hoef ik alleen nog maar te bellen om de activatie uit te zetten. Dat wil ik wel doen.Ā 

Reputatie 7
Badge +28

@Marian BinkhorstĀ 

Daar had ik dus naar toe gebeld, maar er is niets gebeurd.Ā 

Ā 

Als je morgen vanaf 8.00 even met KPN belt/chat, dan moet het in orde komen. Wel kan het zijn dat nog niet iedereen op de hoogte is, dit is vers van de pers!Ā 

bron : moderator MarciaĀ 

Ā