Vraag

Xbox game pas zomaar in rekening gebracht

  • 17 March 2022
  • 1 reactie
  • 13 keer bekeken

Ik heb precies ditzelfde probleem!!! 

 

Opeens is bij mijn abonnement de Xbox game pass geactiveerd.. dit heb ik zelf absoluut niet gedaan. Een telefoonnummer van de klantenservice kan ik natuurlijk nergens vinden op deze rot website….

Graag zie ik dat dit opgelost wordt! Ik ga niet betalen voor iets dat ik zelf NIET geactiveerd heb en ook niet wil hebben!! @Bart_Z 

 

Groeten,

Laura

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @L. Fabrizi! Voor de volgende keer dat je de klantenservice nodig hebt kan je 0800-0402 bellen. Dit keer hoeft dat niet. Vul even je profiel in. Let daarbij vooral op het invullen van je klantnummer. Is er verder iemand in je omgeving die dit gedaan zou kunnen hebben? Iemand waarmee je het wachtwoord van je MijnKPN gedeeld hebt of die toegang heeft tot je telefoon? 

Ik snap dat die laatste vragen “domme” vragen zijn. Ik hoop ook dat je snapt waarom ik ze toch moet stellen. 

Laat hier even weten als je alles hebt ingevuld. Dan ga ik voor je aan de slag om het goed op te lossen.