Beantwoord

Xbox Game Pass op factuur

  • 25 January 2022
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Goedeavond KPN,

 

Ik kreeg een paar dagen geleden een factuur binnen met “ hoge “ kosten, heb een simpel abbo aangezien ik weinig nodig heb. Staat er ineens Xbox Game Pass bij, ik heb niet eens een Xbox haha.

 

Weten jullie waar deze kosten vandaan komen en hoe ik in godsnaam aan een Xbox Game Pass kom haha.

Gelieve dit de-activeren mits mogelijk.


Alvast bedankt!


Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 January 2022, 08:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Gridl0k ,

Dit kun je alleen laten uitzetten via het gratis nummer 0800-0402. Dit gratis nummer is op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 20.00. op zaterdag tot 17.00.

 

Moderator Denise schreef onlangs : 

Ik mag dit niet voor jou uitzetten, omdat hiervoor een verificatie sms verstuurd moet worden. Ik wil je daarom vragen om hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 0402. Mijn collega aan de telefoon kan dit voor je stopzetten en kan je dan ook gelijk verder helpen.

Bron : 

 

Of start een chat onderin deze pagina. 

https://www.kpn.com/service.htm

Openingstijden klantenservice

Voor antwoord op jouw vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Gridl0k, welkom! Het klopt wat Noordzee zegt. Het kan zijn dat er onterecht een Xbox Game Pass Ultimate abonnement is besteld. Dit gaan we onderzoeken. Als je contact met ons opneemt via de telefoon of chat, kunnen we het opzeggen en krijg je het teveel betaalde bedrag van ons terug. Excuses voor het ongemak!