Vraag

Ziggo abonnement niet opgezegd

  • 26 May 2023
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Beste Bram

ik heb al uren lang aan de lijn gehangen Met jullie klanten”service” . Maar kom geen steek verder.

intussen blijkt t Ziggo abonement niet opgezegd en heb ik al 2 maanden facturen.

ik heb mailverkeer om aan te tonen hoe dit fout gaat. Maar vervolgens ben ik de dupe van een discussie tussen KPN en Ziggo

Welke weg moet ik nu bewandelen?

mail kan niet schijnbaar

klantenservice verwijst je van t kastje naar de muur. Word niet teruggebeld.

 

Ik loop nu onderhand tegen een muur op. Maar heb 1 iemand nodig die wel doorpakt van KPN

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

 

 

 

 


6 reacties

Badge +19

Dag @Graagcontact haal je telefoonnummer snel we. En zet die in je profiel.  Iedereen kan dit zien misschien rare dingen mee doen. De wachttijd op een moderater is een dag of twee. Overigens goed dat je hier het verhaal verteld.  We zien het vaker en jet wordt hier altijd goed opgelost. 

Beste Joep,

Bedankt voor het verwijderen van mijn nummer. Dat was idd niet zo handig. En te kort door de bocht.

Mede omdat ik slecht contact krijg. Maar langs deze weg zie ik dat er serieus mee omgegaan word.

Voor nu wacht ik nog een dag af tot KPN contact opneemt met mij.

 

Mvg Remco

Badge +19

@Graagcontact de wachtijd is een dag of twee😉. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Graagcontact 
Dat contact opnemen gaat via dit topic, dus gebeld wordt er hoogstwaarschijnlijk niet.

BTW heb je zelf het abonnement al opgezegd bij Ziggo?

De kosten gaan nu door dus snel opzeggen.

Uiteraard opgezegd met de kanttekening dat dit met terugwerkende kracht opgelost dient te worden. En de werkelijke opzegdatum van 12 Maart leidend is in dit verhaal. Kennelijk is mijn eerste bestelling ingezet daar heb ik van zowel KPN en Ziggo bevestiging van. Daarover krijg je al enig mailverkeer. Dit was ingezet met overtstapservice. Mijn internetsnelheid had KPN niet goed ingezet waarop ik gebeld heb met de vraag om dit aan te passen. Kennelijk is toen het abbonement geannuleerd en op nieuw ingezet ZONDER overstapservice. Geheel buiten mijn weten om. Ook niet meer bij stilgestaan omdat ik volgens KPN ( naam medewerker had ik opgeschreven) niets hoefde te doen. Nadien is er nog een hoos van mailverkeer binnengekomen die ik niet meer orecies gevolgd heb. De monteursafspraak was voor mij leidend.

 

Afgelopen Woensdag heb ik een medewerker van KPN aan de lijn gehad. Die geeft aan dat deze verantwoordelijkheid bij mij lag. Waarop ik heb aangegeven dat hij bij de klacht moet melden dat IK niet de persoon ben die geannulleerd heeft. Ik heb gebeld om iets aan te passen. Dat er intern iets geannulleerd word kan ik niets aan doen. Wat er naderhand aan knoppen gedraaid word ligt volledig buiten mijn macht.

om nu nog bij beide partijen een juiste persoon aan de lijn te krijgen is onmogelijk. Hopen dat het middels dit topic wel lukt via een KPN medewerker

Reputatie 7
Badge +15

@Graagcontact Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je overstap uiteindelijk nog zoveel problemen oplevert. Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik uitzoeken wat hier precies is gebeurd en hoe we dit het beste kunnen oplossen. 

Reageer