Beantwoord

Zijn de abonnementen duurder geworden? Factuur veel hoger

  • 11 January 2022
  • 8 reacties
  • 275 keer bekeken

Goedenavond,

 

Ik schrik me een hoedje… klopt het dat de abonnementen ineens zoveel duurder zijn geworden? Ik heb in totaal 3 abonnementen en de totaal factuur wordt maandelijks afgeschreven. in januari 2022 is deze @ 22,98 duurder geworden??

Dan is toch wel bizar veel? Zo zie ik “Korting op mobiel” alleen het bedrag wordt opgeteld ipv korting. En dit bij alle abonnementen…. “KPN compleet - 5 euro Mobiel korting” wordt er € 4,19 opgeteld ipv € 5,00 korting…

 

Ik wil hier heel graag antwoord op. Ik ben een tevreden KPN klant maar dit wordt toch wel een beetje te gortig… € 275,76 per jaar duurder>

 

Groet,

Wiepke


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt [oorspronkelijke topic]

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 13 January 2022, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik heb precies dezelfde vraag gesteld. Ik snap niks van die verdubbeling van mijn factuur. Maar hoe lang duurt hun antwoord. Ik zou liever bellen maar vind een euro per minuut voor vaste klanten erg duur. Ook is er geen chatdienst. 

Badge +19

De klantenservice heeft een gratis nummer. 0800-0402

Dank je Joep

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Wiepke vB en @Factuurkostem, welkom op het KPN Forum! Ik snap heel goed dat jullie je vraag graag beantwoord zou willen hebben! Ik denk dat het goed is dat er vanuit ons met jullie meegekeken wordt en dat kan op één van de volgende manieren:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Ik heb precies dezelfde vraag gesteld. Ik snap niks van die verdubbeling van mijn factuur. Maar hoe lang duurt hun antwoord. 

Het idee van het KPN Forum is dat klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar van tips en elkaar van tips en advies voorzien over KPN-gerelateerde zaken. Medewerkers van KPN, zoals ik, zijn ook aanwezig. 

We zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat alle informatie goed vindbaar is. Als je er onderling echt niet uitkomt kunnen we inhoudelijk bijspringen, maar we kunnen niet direct op vragen reageren.

Als je dus snel en persoonlijk contact wilt, kun je het beste op een andere manier contact met ons opnemen. En dat kan dus gratis, telefonisch of via onze chat! :wink:

Goedemiddag @Shyrin_  Ik heb gisteren inderdaad even gebeld en het is opgelost! Dank voor je antwoord!

Reputatie 7
Badge +24

Goedemiddag @Shyrin_  Ik heb gisteren inderdaad even gebeld en het is opgelost! Dank voor je antwoord!

Wat was het probleem? Hoe kwam het dat u plots een hogere factuur had? Misschien hebben andere mensen nog wat aan die informatie.

@Nick83, Er waren geen kortingen verrekend en de inflatie wat de factuur duurder heeft gemaakt.

Het loont dus echt om de facturen in de gaten te houden. 

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat het opgelost is en ook voor jouw terugkoppeling! :blush: