Beantwoord

Youtube app werkt niet

  • 12 February 2019
  • 5 reacties
  • 3577 keer bekeken

De Youtube app werkt niet bij mij. Ik kan hem opstarten maar hij blijft dan hangen in het beginscherm van youtube. Zelfs als ik weer terug wil krijg ik het geluid van TV maar blijf kijken naar startscherm youtube. Ik moet de dig.ontvanger uitzetten om weer tv te kunnen kijken.
icon

Beste antwoord door Anonymous 12 February 2019, 09:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Dat is een bekend probleem wat zou moeten helpen is de software van de ontvanger opnieuw installeren.
Thx ga ik proberen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Erik, Heb je de ontvanger al gerest? Zo niet, dan kun je lezen in dit topic hoe je dit kunt doen.
Reputatie 7
Badge +19
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Badge
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Sorry maar de software opnieuw installeren is niet de oplossing, want dan na een paar dagen begint de ellende weer opnieuw, ik moest iedere keer dan de software opnieuw installeren, ik heb hier monteur gehad 3 weken geleden, hij kon het niet oplossen zei hij, en had het over een update die het probleem moest oplossen...maar nu bijna een maand verder nog dezelfde ellende... wanneer houd dit eens op ? YouTube heeft al maandenlang een probleem... nog even en ik ga compensatie vragen

Mvg

H Nuwolt