Beantwoord

Draadloze verbindingsset aanschaffen

  • 5 May 2020
  • 4 reacties
  • 12405 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik wil graag mijn televisie op zolder installeren, maar ik heb geen draadloze verbindingsset. Wel heb ik een tweede tv ontvanger.

 

Kan ik de verbindingsset ontvangen misschien? Dank. 

 

Groet,

Johan Bosman

icon

Beste antwoord door Joep1965 5 May 2020, 10:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Bossiewossie,
Dit is helaas niet mogelijk, een verbindingsset is een optioneel onderdeel die je zelf dient aan te schaffen. Je hebt minimaal 2 dvs modules nodig, één voor naast het modem en voor bij de tv. 

Je kunt ze hier zelf aanschaffen. 

Badge +19

Die zal je zelf moeten kopen.  Overigens zijn we hier op het forum niet echt enthousiast over de draadloze verbindingsets. https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/?pageCount=1&pos=0

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @Bossiewossie en welkom op het Forum :)

 

Als kabels trekken geen optie is, kan een draadloze verbindingsset een ideale oplossing zijn. Ten opzichte van een bekabelde verbinding is deze manier van aansluiten wel gevoeliger voor storingen omdat het signaal via het lichtnet van je woning wordt verzonden. In de ene woning werkt dit systeem dan ook beter dan in de andere. Zoals @ChrisWissink en @Joep1965 al aangeven, dien je deze apparatuur wel zelf aan te schaffen. Je kunt het altijd 14 dagen lagen uitproberen. Mocht het onverhoopt toch niet bevallen dan kun je de apparatuur binnen 14 dagen retour sturen en krijg je het aankoopbedrag uiteraard weer terug. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent! Mocht je nog wel verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan vooral weten.

Reputatie 5
Badge +5

Chromecast is goedkoper en werkt perfect 

Reageer