Beantwoord

draadloze verbindingsset

  • 28 June 2020
  • 14 reacties
  • 585 keer bekeken

Mijn draadloze verbindingsset doet het ineens niet meer. Beide lampjes blijven continue rood.

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 2 July 2020, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Ik heb alle stappen die op site stonden doorlopen zonder resultaat. Andere ethernetkabel geprobeerd, update was niet nodig gaf pc aan. Zijn ze stuk? Gisterochtend werkte het nog en gisteravond ineens niet meer

Hoi @Jolandahendriks .  Ze kunnen stuk zijn maar het kan ook dat er ergens op jouw electriciteitsnetwerk een apparaat aan het storen is.

Wat gebeurt er als je ze in één kamer vlakbij elkaar aansluit? Uiteraard elk in een eigen stopcontact zonder dat die gedeeld wordt met andere apparatuur.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Ze doen het weer!

Dat is een mooie meevaller! Dank voor de update. 

Kun je 4 draadloze adapters gebruiken? Ik lees vaak max 3. Heb er nu 3 in gebruik, 1 in meterkast voor experiabox, 1 in huiskamer voor tv en 1 in logeerkamer voor pc. Wil er nu nog 1 voor tv in slaapkamer (met extra tvontvanger uiteraard)

Badge +19

Het maximale is 3. Beter is 0. Kabels trekken is beter.

Dat mag duidelijk zijn. Echter in onze situatie geen optie dus vandaar de vraag of 4 mogelijk is ondanks dat max 3 het advies is.

 

Badge +19

Het is een kwestie van proberen.  Werkt het dan heeft u geluk en met een beetje geluk blijft het werken. Niemand die daar een duidelijk antwoord kan geven.

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... wat gaat u doen als het antwoord nee is? Probeer het maar gewoon. Maar niemand die u enige vorm van garantie geeft.

Dat begrijp ik, wellicht dat er mensen ervaring,  positief en of negatief,  mee hebben , vandaar mijn vraag.  

Badge +19

Het heeft voornamelijk met de staat van het electriciteitsnetwerk te maken. Als daar geen ruis op is kan het goed gaan. Maar 1 niet goed werkende ledlamp kan roet in het eten gooien.

Ik ga het gewoon proberen, werkt het niet, dan ga ik iets anders bedenken.  Dank je wel. Fijne avond.

Succes @Annette62 .  Des te meer van die adapters, des te storing gevoeliger. Vandaar dat wij voor ondersteuning een max van 3 aanhouden. Kwestie van proberen idd. Wie weet is het stabiel.