Beantwoord

draadloze verbindingsset

  • 1 March 2021
  • 3 reacties
  • 1982 keer bekeken

Dag,

 

Kan het zijn dat de draadloze verbindingset ook een keer aan vervanging toe is. Ik heb sinds een maand al regelmatig meldingen over het slecht met elkaar onderling verbonden zijn. Van alles al gereset via de manieren gevonden op de kpnsite. Het gaat dan ook wel eens een tijdje weer goed om vervolgens toch weer te gaan storen. Thuis is er niets veranderd dus vandaar de vraag of de nieuwe verbindingsteken mogelijk meer up to date zijn. Ik hoor graag.

 

groeten Jos Olthof

icon

Beste antwoord door Jose_ 3 March 2021, 15:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Afgezien van het feit dat je beter helemaal geen draadloze verbindingsets moet gebruiken dan toch de vraag welk type is het?

Reputatie 7
Badge +24

U kunt hem vervangen. Maar u zult dat zelf moeten doen, u heeft ze in eigendom, niet in bruikleen zoals de Experiabox of tv ontvanger. Een nieuw set kost 80 euro voor 2 adapters.

Kun u geen kabel aan (laten) leggen?

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Anita11!

Wat balen dat je problemen ervaart met de draadloze verbindingsset. Heb je wat gehad aan de reacties van Joep en Nick? :blush: Is dat niet het geval, dan zou je ook eens het stappenplan op onze website kunnen doorlopen: Problemen met de Draadloze Verbindingsset oplossen voordat je een nieuwe set aanschaft of alles bekabeld aansluit. Ik hoop dat je zo verder komt!