Beantwoord

digitenne en interactieve tv

  • 3 April 2019
  • 12 reacties
  • 651 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb alles in 1 dus ook interactive tv van KPN en wil digitenne er apart bij. Ik lees dat ik voor een digitenne aansluiting 5 euro extra per mand moet betalen. Echter als ik digitenne bestel staat er dat klanten met alles in 1 van kpn geen abonnementskosten betalen, hoe zit dat nu precies
gr Cor
icon

Beste antwoord door PeterG 3 April 2019, 14:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Klopt. Digitenne abonnement met één ontvanger is € 15,50 en v.a. juni € 17,00. Dat betaal je niet maar wel de extra ontvanger (digitenne in dat geval) bij je ITV abonnement. Voor één digitenne ontvanger bij je ITV betaal je dus € 5 huur per maand. Maar geen Digitenne-abonnement.
Het is dan een extra ontvanger in je ITV abonnement.
Hoi @cor E . Welkom op het forum!
@PeterG legt hier pico bello uit. Weet je zo voldoende? Je kunt digitenne aanvragen via mijn kpn. Mocht dat niet lukken of je wilt meer hulp en/of informatie, help ik je uiteraard graag! Laat maar weten.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Zo niet, laat het weten we we helpen je verder!

Wil hetzelfde als cor E hierboven. Lukt niet via mijnkpn. Wil digitenne als extra bij mijn interactieve Tv en internet pakket. Groet, ed m

 

Hoi @edkadett . Welkom op het forum.

Waarom gaat het fout in MijnKPN? Krijg je daar een foutmelding?

Mijn huidige 4k en extra interactieve Tv ontvangers gaan naar 0 en het nieuwe abonnement is alleen nog internet. Als ik meerdere digitenne ontvangers aanklik lukt dat maar zodra ik weer mijn 4k ontvanger op aantal 1 wil zetten lukt dat niet 

@edkadett : Heb je nog een oud “Alles-in-1 glasvezel ….. “ abonnement?

Op de …… kan staan: instap, standaard of premium

@edkadett Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven ?

Goedendag Erwin,heb mijn profiel aangevuld. 

Ik kan, zo te zien wel een digitenne toevoegen. Dan komt er 5 euro per maand bij en is je totaalprijs €69,49.

Zal ik dat namens jou aanvragen?

Graag! Bedankt alvast!

Hierbij gedaan, @edkadett .  Je ontvangt een bevestiging en binnenkort ook de digitenne tuner.

Mocht het niet lukken met aansluiten, laat het mij weten dan help ik je verder. 

Â