Beantwoord

1 Aflevering te zien Videoland serie Judas

  • 21 January 2019
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

er is maar 1 aflevering tezien van de serie judas!net gebeld met kpn voor de 6e keer er werd geadviseerd om bericht teplaatsen op het forum!

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 January 2019, 09:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @funbunnie. Welkom op het forum van KPN! Wat vervelend dat je maar 1 aflevering kan bekijken van deze serie. Om deze serie te kunnen bekijken op de tv-ontvanger ga je naar [Menu] -> [On Demand] -> [Videoland] -> [Series] en zoek je in de lijst naar Judas. Mocht dit niet lukken, dan kan je het beste de tv-ontvanger resetten. Als je na een reset nog steeds deze serie niet kan bekijken zal ik het verder voor je gaan uitzoeken Ik heb daarvoor wel eerst een aantal gegevens van je nodig. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je ondertussen al begonnen bent met het bekijken van deze serie. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer