Beantwoord

100 procent NL tv

  • 17 March 2019
  • 24 reacties
  • 1979 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5
Geen idee waar ik het heb gelezen, maar klopt het dat 100 procent NL tv binnenkort bij KPN op ITV is te zien?
icon

Beste antwoord door PeterG 1 April 2019, 11:08

Bekijk origineel

24 reacties

Geen idee waar je het las. Met google kom ik ook niets tegen (ja, deze vraag).
Zenders worden doorgaans per 1 juli toegevoegd. Bekendmaking van de wijzigingen per juli is altijd in de eerste week van mei. Nog even geduld dus. Misschien zit ie erbij.

https://www.google.com/search?q=100+procent+nl+televisie

Op dit moment is ie bij Caiway, Delta en Ziggo (extra zenderpakket Movies & Series XL)
Reputatie 5
Badge +5
Dankjewel Peter. Ik heb het volgens mij ergens via 100 procent NL gelezen. Maar kan het niet meer terug vinden. Zou mooi zijn als het zo is. Vind het een leuke zender. Zit nu bij caiway waar ik hem kan bekijken. Vanaf april na twee jaar weer terug in het KPN nest.
Oooh, alvast weer welkom bij KPN 😃

Waarom verlaat je Caiway?
Reputatie 5
Badge +5
Leuke kom terug aanbieding 😉 en ik wil onbekabeld tv kijken op de slaapkamer. De ITV app werkt met chromecast en caiway loopt daar hopeloos in achter met hun tv app
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Meneertje van der Meertje. Welkom op het forum van KPN. Leuk om te lezen dat wij binnenkort internet en tv mogen leveren bij jou thuis. Helaas zit de zender 100%NL niet in één van onze zenderpakket. De radiozender 100%NL is wel te beluisteren op kanaal 823.
Reputatie 5
Badge +5
Ik kwam het artikel weer tegen. Het staat in de nieuwe Totaal tv.

Hmm 🤔
Na uitgebreid google geen bevestiging verder van gevonden. Ik hou van meerdere bronnen. Zelfs de website van TotaalTV meldt het niet.
Over 12 dagen zullen we het weten.

Overigens is op hun website (https://www.100p.nl/) het hele bestaan van een tv kanaal nergens te vinden.

Zelf heb ik veel 192TV aan staan. Non stop videoclips uit de vorige eeuw. En soms uit deze eeuw. Is tenslotte ook alweer 19 jaar oud.
Reputatie 5
Badge +5
Bij Caiway zit 100p tv ook op kanaal 33. Staat hier regelmatig aan. Maar vanaf 15 april geen caiway meer. Dus stiekem hoop ik dat KPN hem ook krijgt. 192 tv is ook leuk.
Reputatie 7
Badge +22
Ik kwam het artikel weer tegen. Het staat in de nieuwe Totaal tv.


@Meneertje van der Meertje, waar heb je dit gelezen? Waar komt deze artikel vandaan, bron?
Reputatie 5
Badge +5
Dat staat erbij. Totaaltv
Reputatie 7
Badge +22
Dat staat erbij. Totaaltv
😂 wat dom van me! 🙈 Ik heb eroverheen gelezen! 😉
Reputatie 7
Badge +22
TotaalTV kletst ook maar wat, want ik kan het artikel daarvan niet meer vinden. 😞 Dan zullen ze het wel fout hebben gehad. Soms zijn ze te enthousiast, en dan plaatsen ze een artikel en blijkt het niet waar te zijn. 😉
Reputatie 5
Badge +5
Is een interview in de totaaltv met de directeur van 100 procent NL tv en radio. Dus of het klets praat is geen idee. We gaan het zien.
Aangezien het alleen in de papieren versie te vinden is en echt nergens op internet (gegoogled tot ik een ons woog) lijkt het me redelijk onwaarschijnlijk. Anders zou het echt wel, zeker de laatste dagen, in de online versie van http://totaaltv.nl gestaan hebben.
@Meneertje van der Meertje , @Dennis Schreve

Deze zender is vanochtend inderdaad toegevoegd 😃 . Je vindt 'm op 114 (pluspakket).
Reputatie 7
Badge +21
@Meneertje van der Meertje , @Dennis Schreve

Deze zender is vanochtend inderdaad toegevoegd 😃 . Je vindt 'm op 114 (pluspakket).



@PeterG Dat klopt inderdaad. Je bent me net voor. 😁
Reputatie 5
Badge +5
Jullie houden mij niet voor het lapje hé? 😉 Kan morgen pas kijken dan gaat mijn abonnement van start 😂
Iets met 1 april enzo
Reputatie 7
Badge +22
Jullie houden mij niet voor het lapje hé? 😉 Kan morgen pas kijken dan gaat mijn abonnement van start 😂
Iets met 1 april enzo

@Meneertje van der Meertje, nee we houden je niet voor het lapje:

Geen idee waar ik het heb gelezen, maar klopt het dat 100 procent NL tv binnenkort bij KPN op ITV is te zien?


www.totaaltv.nl

staat alles
Reputatie 4
Badge +4
Ik las ook ergens vgm totaal tv dat 538TV ook toegevoegd zou worden, klopt dat?
klopt op kanaal 538
Zo Dennis. Da's duidelijk 😃 . Geen lapje op 1 april hoor!
Reputatie 4
Badge +2
https://www.totaaltv.nl/nieuws/forse-zenderuitbreiding-bij-kpn/ hier zie je het
Reputatie 7
Badge +22

100% NL verlopig niet in HD! Dat heeft directeur Herbert Visser medegedeeld.

Reageer