Beantwoord

2 HD tv-ontvangers

  • 10 December 2019
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Wij zijn verhuisd van Huizen naar Laren met een -alles in een- abonnement waarin 2 HD tv-ontvangers horen. Dat was op dat adres niet mogelijk en ter compensatie werd een Digitenne-aansluiting aangeboden. Na de verhuizing werd de Digitenne-aansluiting verwijderd en -zoals in het abonnement hoort- een 2e HD-tv-ontvanger aangesloten.

Daarvoor wordt nu echter €5 in rekening gebracht. Dat is niet juist. Graag corrigeren.

icon

Beste antwoord door Susan_ 13 December 2019, 11:21

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als u nu een nieuw abonnement heeft, een hussel abonnement, dan klopt het wel dat u voor de 2de ontvanger 5 euro moet betalen.

Het is geen nieuw abonnement maar een verhuizing.

Reputatie 7
Badge +24

Het is geen nieuw abonnement maar een verhuizing.

Dan klopt het idd niet nee. Heeft u uw profiel al in gevuld?

Vul a.u.b. uw gegevens even in in uw forumprofiel. Die zijn alleen leesbaar voor uzelf en de KPN moderators. Als u dat vast doet dan kan de KPN-er die hier komt direct uw gegevens inzien en een relevante reactie geven/doen.

Bij Alles in één standaard en premium zitten 2 ontvangers bij in. Dat kan zijn:
2 X interactief of 1 X interactief + 1 X digitenne

Bij Thuis Standaard zit er echter één ontvanger bij in.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Interlinde, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je Internet en TV afneemt, en hier zou je inderdaad 2 HD tv-ontvangers bij moeten krijgen zonder extra kosten. Ik zie dat het verkeerde vinkje is aangezet, waardoor je nu helaas onterecht voor die tweede tv-ontvanger moet betalen. Ik heb dit voor je rechtgezet! Je zal hier een mail van krijgen zo meteen, en verder hoef je niks met de ontvangers te doen. De kosten die je tot nu toe hebt moeten betalen voor de 2e tv-ontvanger zullen worden gecorrigeerd op de volgende factuur!

Reageer