2e ontvanger motorola

• 2 augustus 2013
  • 6 reacties
  • 6403 keer bekeken

Beste,

Ik wil graag een motorola ontvanger kopen. Er worden er diverse aangeboden via internet welke exact dezelfde zijn als die ik reeds heb voor in mijn woonkamer. Kan ik eenzelfde 2e interactieve tv ontvanger gewoon aansluiten als ik deze heb gekocht.

Alvast bedankt voor de info.

6 reacties

Reputatie 7
Het schijnt een probleem te zijn deze goed aan te sluiten. D.w.z. als er bij KPN maar één geregistreerd is schijn je er ook maar één te kunnen gebruiken. En als je er bij KPN twee geregistreerd wilt hebben moet je daarvoor € 4/mnd betalen en krijg je de tweede ontvanger (geen 1963 meer tegenwoordig, dacht ik) erbij.

Beste Henk

Ik maak gebruik van het nieuwe model zonder hard disk. De €4 zou gelden als een huurtarief voor het kastje, maar als je er ergens een te koop vind zouden in mijn ogen deze toch vervallen? (digitenne is ook optie voor koop/ huur) en de verbinding betaal ik al met mijn basisopstelling met 1 digitale ontvanger.

Iemand wellicht ervaringen met deze situatie?

Reputatie 7
Badge +28
Dag stevenswil,

Vanuit KPN leveren we alleen nog huurtuners. In theorie kan het wel werken, je kunt een extra tuner aanmelden met je abonnementsgegevens voor Interactieve TV. Je kunt altijd twee tuners aanmelden, of ze tegelijk kunnen werken is afhankelijk van de snelheid die binnenkomt op je adres. Ik zou kunnen nakijken of het technisch mogelijk is, daarvoor ontvang ik graag je postcode, huisnummer en naam contractant in een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Joran

Ik heb een 2e TV-ontvanger gekregen wegens elders overkompleet, via draadloze  verbinding werkte het tot voor kort goed m.u.v. het opstarten, dat moest worden geforceerdoor ontvanger met de schakelaar uit/aan te zetten .

Eergisteren stroomstoring gehad en nu werkt de 2e ontvanger niet meer, andere draadloze adapters helpen niet en andere TV-ontvanger ook niet.

Foutkode 12 blijft met op ontvanger in rood "HD".

Waarom werkte dit eerst wel goed en nu niet meer?

Reputatie 5
Badge +7
waarschijnlijk omdat door de stroomstoring je homeplugs elkaar kwijt zijn geraakt. Effe opnieuw koppelen dus....

Ik heb alles met elkaar gesynchroniseerd etc., dus verbinding tussen de adapters is er wel alleen komt die motorola niet in verbinding met e.e.a., daarom hardnekkige foutenkode F12.

Ik heb geen abonnement voor 2 ITV's, dus die apparaten of KPN kunnen ook zo slim zijn dat ze geen verbinding kunnen maken, het gekke is dan echter wel dat het hele zaakje, m.u.v. het opstarten, al zo'n 4-5 weken goed werkte.

Kan een update van de ontvanger, daar heb ik nog niet naar gekeken, eventueel helpen hier of wordt-ie dan nog slimmer?

Reageer