Beantwoord

2e tv ontvanger aansluiten mogelijk door aansluiten met wifi-versterker op 1e verdieping?

  • 26 August 2019
  • 5 reacties
  • 2956 keer bekeken

Hallo, ik heb al een tijd een tweede televisie-ontvanger liggen en wil deze nu op de eerste verdieping gaan aansluiten. Op de site lees ik dat ik de tv-ontvanger moet verbinden met de Experia-box of gebruik kan maken van de draadloze verbindingsset.
Bij de KPN-winkel heb ik dit nagevraagd en volgens de medewerker daar kan ik ook de tv-ontvanger verbinden met de wifi-versterker (de witte WiFi versterker Dual Band van KPN). Klopt dit en hoe moet ik dit doen?
icon

Beste antwoord door Nick83 26 August 2019, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Achterop dat witte ding zitten 5 poorten als ik het goed heb. In 1 zit een stekkertje in van de kabel die van je Experiabox vandaan komt. De andere 4 kun je gebruiken om andere apparatuur aan te sluiten. Zoals bijv. ook de tv ontvanger.

In de doos van de tv ontvanger zit als het goed is een witte kabel met 2 gele stekkertjes. Die heb je daarvoor nodig.

Tevens zit in de doos uiteraard een voedingsadapter voor het kastje. En een HDMI kabel waarmee je de tv met het kastje verbind. Het wijst allemaal zichzelf, je kan het eigenlijk niet verkeerd aansluiten.
Dankjewel Nick, het was inderdaad zo simpel als jij beschreef.
Het is gelukt!
Reputatie 7
Badge +25
Welkom op het forum @anoniem123x. Fijn dat je zo goed geholpen bent door Nick en dat het is gelukt. Als er nog eens vragen zijn ben je natuurlijk welkom hier.

Gaarne iemand die deze digibeet kan helpen. Goede ervaringen met KPN. IK WILGRAAG DEZELFDE MOGELIJKHEDEN OP MIJN TV OP DE 2e VERDIEPING.

Reputatie 7
Badge +24

Gaarne iemand die deze digibeet kan helpen. Goede ervaringen met KPN. IK WILGRAAG DEZELFDE MOGELIJKHEDEN OP MIJN TV OP DE 2e VERDIEPING.

Heeft u al een 2de kastje voor uw 2de tv?