Beantwoord

3 maand korting ziggo

  • 9 June 2019
  • 16 reacties
  • 659 keer bekeken

ik heb nu al een tijdje Ziggo om f1 te kijken
ik zou bij deze graag dat een webcare medewerker het voor mij ook kan doorvoeren
om 3 maand korting te krijgen
https://www.kpn.com/televisie/pakketten/ziggo-sport-totaal.htm
zonder dat ik er achteraan moet
pakket stop zetten en 1 maand wachten is geen optie
icon

Beste antwoord door peter-keetfm 9 June 2019, 23:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Toch is dat laatste de enige optie, vrees ik. Deze aanbieding is voor nieuwe klanten (of diegenen die nog geen Ziggo pakket hebben) en niet voor de bestaande gebruikers. Dat is gebruikelijk bij aanbiedingen.
ik verwacht een normaal antwoord
en zoek naar een oplossing
hier heb ik niks aan
en ik heb als bestaande klant recht op deze aanbieding
Hallo @peter-keetfm , dit is een normaal antwoord van @Ward_ , je hebt in dezen dus geen rechten als bestaande klant.
Je zou eens kunnen kijken of je nog signaal hebt op je kabelaansluiting, dan kun je met een geschikte, lees moderne, tv gratis F1 kijken op kanaal 14 in full HD.
ik wacht wel tot een normaal bericht
kabelaansluiting hebben we nog nooit gehad hier
Hallo @peter-keetfm , ik hoop voor je dat er iemand te vinden is op dit forum die jou een antwoord kan geven dat volgens jouw normen 'normaal' is.
Succes.
Hoi Allemaal,

Ik wil ook korting, en eerlijk gezegd maakt het mij niet uit waarop.
Korting wil ik en heel Veul. 😎

Kom maar op met de allesbepalende deal.
Als ik maar niet terug hoef naar ziggo en geen sport hoef te kijken.

Heel de dag naar Hiromi kijken en luisteren dat wil ik wel.
Heeft een optreden op 10 november in Amsterdam, en u raad het al.
Inderdaad daar ook al geen korting.😂
Hallo @genetic , kun je ook een 'normaal' antwoord geven waar ts wat aan heeft?🤔
Dit is mijn antwoord.
En dáár moet u het mee doen.
Dit is mijn antwoord.
En dáár moet u het mee doen.

Waarvan acte☺
jan je hoeft niet mijn naam te noemen ik volg het wel
maar wacht even kpn af normaal word je wel goed geholpen via het forum
maar bedankt jan ik kan ziggo wel vragen of ze coax aan gaan leggen hier in het buitengebied
ben blij dat ik van de beerput af ben en de stront glasvezel door het drukriool heb
en schotel voor de tv zonder losse kastjes (paar tv's)
gelukkig 200kbit naar 500/500 mbit glasvezel
grapje
maar iedereen heeft recht op deze korting van 3 maand toch
jan je hoeft niet mijn naam te noemen ik volg het wel
maar wacht even kpn af normaal word je wel goed geholpen via het forum
maar bedankt jan ik kan ziggo wel vragen of ze coax aan gaan leggen hier in het buitengebied
ben blij dat ik van de beerput af ben en de stront glasvezel door het drukriool heb
en schotel voor de tv zonder losse kastjes (paar tv's)
gelukkig 200kbit naar 500/500 mbit glasvezel
grapje
maar iedereen heeft recht op deze korting van 3 maand toch

Succes met alles.
thanks
opgelost pakket verwijderd en weer toegevoegd
bam 7,49 eerste 3 maand i.p.v. 14,99
voor die paar euro lekker een paar biertjes op terras
bedankt kpn
topic kan dicht
Haha, wou net reageren met Uitzetten en uurtje (ofzo) later weer aan.
Goed dat het gelukt is!

Veel plezier met Max en nu met Tennis Rosmalen 😁
Reputatie 7
Badge +25
opgelost pakket verwijderd en weer toegevoegd
bam 7,49 eerste 3 maand i.p.v. 14,99
voor die paar euro lekker een paar biertjes op terras
bedankt kpn
topic kan dicht

Voor de toekomst is dit inderdaad de oplossing. Sommige (de meeste) acties zijn alleen voor klanten die het pakket niet hebben. Dan zet je het pakket uit, en dan weer aan, en dan krijg je de korting... Extra diensten zijn na de eerste maand dagelijks opzegbaar dus het kost vrijwel geen tijd via MijnKPN.
Kon dat maar maar met complete abonnement.