3 tv's aansluiten

Hallo, sinds woensdag maken wij gebruik van jullie glasvezel netwerk. Wij hebben 3 draadloze ontvangers gekregen omdat wij aan hebben gegeven glasvezel op 3 tv's te gebruiken.

1 draadloze ontvanger staat in verbinding met de Experia Box, hierdoor kan ik dus nog maar 2 tv's aansluiten.

Wanneer ik 1 draadloze ontvanger naar de zolder zou halen en die in verbinding zou zetten met een UTP kabel vanuit de Experia Box onder zou ik geen utp kabel van de draadloze ontvanger naar de ITV ontvanger kunnen trekken..

Heeft iemand hier een oplossing voor?

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik begrijp het niet helemaal, maar je kunt het iTV netwerk gewoon uitbreiden met een switch van een paar tientjes.

Het komt er zo op neer:

Wij hebben het volgende ontvangen:

3 ITV decoders.

3 draadloze ontvangers

1 draadloze ontvanger staat al gekoppeld met de experia box dus houd ik nog maar 2 draadloze ontvangers over voor 3 ITV decoders..

Reputatie 4
Badge +1
Op die manier ja.

Daar zal iemand anders op moeten anwoorden. Want ik heb geen draadloze ontvangers.

Mogelijk heb je dan 3 paar nodig (6 dus). Maar dat weet ik niet zeker.

Reputatie 5
Badge +7
Beste pipita,

Heb je inmiddels al contact gehad met de helpdesk over dit probleem? Zo niet, heb je in een privébericht je postcode, huisnummer en telefoonnummer? Dan ga ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Reageer