3 TV'S Interactieve Tv (geen glasvezel)

• 19 maart 2014
  • 4 reacties
  • 3183 keer bekeken

Heb op dit moment 2 tv's waar ik Interactieve tv op kan bekijken, 1 in de woonkamer en 1 in de slaapkamer.

Sinds kort hebben wij buiten een prieel met een tv erin hangen waar op dit moment Digitenne opzit.

Is het mogelijk om hier ook interactieve tv op te kunnen kijken?

Voor zover ik heb kunnen vinden op de website van u is het antwoord nee.

Want er kunnen er maar maximaal 2 tegelijk aanstaan.

Maar aangezien wij maar thuis met zijn 2 zijn, zullen er dus nooit 3 tegelijk aan staan.

Dus kort samengevat, wil op 3 tv interactieve tv, waarbij er maximaal maar 2 tegelijk aan zullen zijn.

Is dit dan toch mogelijk?

Mvg

4 reacties

Reputatie 7
Helaas niet. Alleen bij glasvezelabo's kunnen tot (ik dacht 6) TV's aangesloten worden. Bij koper (ADSL/VDSL) kan dat niet. Dat heeft te maken met de grote variatie in snelheden die tussen de verschillende koperaansluitingen optreden waardoor KPN het zekere voor het onzekere neemt en dus nooit meer dan 2 TV-ontvangers uitlevert/registreert. ook al zou je de "garantie" geven dat je er hooguit 2 tegelijk gebruikt.

Als pleister op de wonde kunnen koperabonnee's gratis enkele (max. 3 dacht ik) Digitenne abo's aan het Alles-in-1 thuis abo koppelen, maar daar heb je niets aan lees ik.

Reputatie 1
Henk heeft helaas gelijk. Ik heb deze vraag al een tijdje terug gesteld maar kreeg hetzelfde antwoord. Ik heb hier zelfs nog twee losse ontvangers staan waarmee ik het zou kunnen proberen (dus een derde aansluiten op de derde tv) maar durf het niet omdat ik dan bang ben dat er iets met mijn registratie misgaat ofzo waardoor ik ineens op de andere twee tv's ook geen signaal meer heb.

Tenzij iemand mij hier kan uitleggen dat het veilig is om het te proberen.

Reputatie 7
Mijn ervaring is ook dat het niet gaat lukken, zo'n extra (derde) registratie. Vorig jaar is één van mijn twee ontvangers omgeruild; toen ik het ding wilde activeren ging dat niet. Het bleek dat de oude ontvanger nog op mijn account geregistreerd stond en daarom kon ik geen nieuwe (op dat moment derde (!) dus) avtiveren. Via de KS de oude registratie laten verwijderen en toen kon ik direct de nieuwe ontvanger activeren. Voor glasvezelklanten zal wel een ander registratiesysteem gebruikt worden ...

Reputatie 7
Badge +16
Ik heb min of meer hetzelfde "probleem". Ik heb het opgelost door de tuner die het minst gebruikt wordt portable te maken door de snoertjes op 2 lokaties met een tie-rip bij elkaar te binden. De tuner dus meenemen naar een andere lokatie en daar de snoertjes weer aansluiten.

Reageer