3 tv's op koper???

• 22 juli 2015
  • 5 reacties
  • 344 keer bekeken

Is het evenrtueel mogelijk om een derde TV-ontvanger te bestellen? Niet dat ik dat doe, maar ben er gewoon benieuwd na. Omdat ik VVDSL heb, en op koper zit.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Op dit moment zijn 3 TV ontvanger op koper (nog) niet.

iTV maakt gebruik van bandbreedte (4Mbit voor SD en 10Mbit voor HD). Niet elke koper klant heeft zoveel bandbreedte tot zijn beschikking dat er 3TV Ontvangers kunnen aanstaan. Hierom is een maximum van 2 gekozen (mits je de bandbreedte hebt).

heeft hier aangegeven dat er misschien nog verandering in kan komen. En dat wanneer je nog gebruik maakt van de oude constructie, je wel meerdere TV Ontvangers kan.

Zelf vind ik het hele verhaal van 2 Ontvangers grote onzin, want ookal heb je er 6, ze staan eigenlijk nooit allemaal tegelijk aan.

Robin

Reputatie 7
Badge +18
RobinFlikkema schreef:
Hallo,

iTV maakt gebruik van bandbreedte (4Mbit voor SD en 10Mbit voor HD). Niet elke koper klant heeft zoveel bandbreedte tot zijn beschikking dat er 3TV Ontvangers kunnen aanstaan. Hierom is een maximum van 2 gekozen (mits je de bandbreedte hebt).

@Joran heeft hier aangegeven dat er misschien nog verandering in kan komen. En dat wanneer je nog gebruik maakt van de oude constructie, je wel meerdere TV Ontvangers kan.

Zelf vind ik het hele verhaal van 2 Ontvangers grote onzin, want ookal heb je er 6, ze staan eigenlijk nooit allemaal tegelijk aan.

Robin

Wat je hierboven omschrijft, klopt! Je hebt nooit alle tv's te gelijk aan, maar mensen met grote gezinnen wel. En ik kwam zelf uit een groot gezin, en daar hebben ze 6 tv's. ;)

Reputatie 7
Badge +30
DennisDatema68 schreef:
RobinFlikkema schreef:
Hallo,

@Joran heeft hier aangegeven dat er misschien nog verandering in kan komen. En dat wanneer je nog gebruik maakt van de oude constructie, je wel meerdere TV Ontvangers kan.

Robin

Wat je hierboven omschrijft, klopt! Je hebt nooit alle tv's te gelijk aan, maar mensen met grote gezinnen wel. En ik kwam zelf uit een groot gezin, en daar hebben ze 6 tv's. ;)

We hebben 6 Tv's in huis hier. (KPN klantenservice is hierover erg verbaasd)

Maar ze staan nooit allemaal aan. Want als iedereen op hun slaapkamer is, is de TV in de woonkamer uit. En als er iemand in de woonkamer is, zitten ze niet op hun slaapkamer.

Nu kan je wel beginnen met Ontvangers heen en weer slepen, maar dat is ook zo'n gedoe.

Dit is dus precies de reden dat ik wacht met KPN TV.

Robin

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Danny,

Welkom op het forum!

Ben je voldoende geïnformeerd door Robin en Dennis?

Als je op dit moment nog vragen hebt, of als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dat graag van je!

Met vriendelijke groet,

Koen
Reputatie 7
Aanvulling: via itvonline.nl of de KPN iTVOnline app (Android, iOS, Windows 8 en hoger) kun je wel op meer schermen tegelijk kijken. Ik weet eigenlijk niet of er een limiet is aan het aantal gelijktijdig te bekijken streams via PC of tablet. Maar met 2 ontvangers en 4 tablets/PC's zou je toch wel tot een totaal van zo'n 6 moeten kunnen komen lijkt mij. Via Android en iOS tablets schijn je zelfs opnames te kunnen bekijken.

Een nadeel is dan wel weer dat je op die manier geen HD kunt zien.

Reageer