Beantwoord

3025 foutcode

We hebben hier in postcode gebied 3312 GG hier last van een 3025 foutcode.
Alles gerest, maar dit werkt ook niet.
icon

Beste antwoord door Joran 31 augustus 2017, 13:58

@Roman Bussem: Ik heb geen bericht meer gezien, hopelijk is dat goed nieuws 🙂 Als je deze foutcode toch vaker tegenkomt wil ik dit graag verder onderzoeken. Laat het dan vooral weten!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @Roman Bussem, welkom op onze Forum.

Foutcode 3025: Er een fout is opgetreden bij het opnemen van een programma

In veel gevallen zullen de volgende stappen de problemen verhelpen:

Schakel de tv-ontvanger uit door de stroomadapter uit het stopcontact te halen.
Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer stevig aan op het stopcontact.
De tv-ontvanger start weer op. Dit kan enkele minuten duren.
Controleer of de foutcode is verholpen.

Maar ik lees dat je een reset hebt gedaan. Zou je dan eens een harde reset willen uitvoeren:
  • Druk op 'menu' van de witte afstandsbediening.
  • Ga naar 'Instellingen', druk op OK.
  • Druk nu 2x op de 'gele' knop van de witte afstandsbediening.
  • Zet nu beide opties op 'Ja' (Dit kan je doen door het pijltje naast 'Nee' te selecteren en OK te drukken op de afstandsbediening. 'Nee' verandert nu in 'Ja'.)
  • Selecteer 'Bewaar instellingen' en druk op OK
  • Kies 'Ja' om door te gaan.
De TV-ontvanger wordt nu gereset en de software wordt opnieuw ingeladen. Dit kan enkele minuten in beslag nemen.

Heb je dit ook al gedaan, dan is er iets anders aan de hand. 🤔
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Roman, sorry voor de late reactie. Foutcode 3025 is meestal een probleem in het netwerk. Die foutmelding kan tevoorschijn komen bij opnames, Begin Gemist of bijvoorbeeld de videotheek. Een reset kan helpen maar vaak is dit probleem niet aan jouw kant op te lossen.

Heb je nog steeds last van deze foutmelding? Merk je dat dan bij meerdere opnames of bij één opname?
Reputatie 7
Badge +27
@Roman Bussem: Ik heb geen bericht meer gezien, hopelijk is dat goed nieuws 🙂 Als je deze foutcode toch vaker tegenkomt wil ik dit graag verder onderzoeken. Laat het dan vooral weten!
Ik heb al deze handelingen uitgevoerd en nog steeds krijg ik de fout code 3025 en wel bij al mijn opname`s en ook als ik uitzending gemist wil zien.
Reputatie 7
Badge +17
waverduijn schreef:

Ik heb al deze handelingen uitgevoerd en nog steeds krijg ik de fout code 3025 en wel bij al mijn opname`s en ook als ik uitzending gemist wil zien.

heb je ook een harde reset uitgevoerd? Is best raar dat je alle handelingen hebt uitgevoerd, en het werkt nog niet. 🤔 Wat het nog zou kunnen zijn is dat er bij KPN iets niet goed staat bij jou profiel.
Ik ben wat vergeten te zeggen heb vandaag wel een nieuwe router geplaatst ,en wel de TP-Link AC 750 zou dat de oorzaak kunnen zijn
Reputatie 7
Badge +17
waverduijn schreef:

Ik ben wat vergeten te zeggen heb vandaag wel een nieuwe router geplaatst ,en wel de TP-Link AC 750 zou dat de oorzaak kunnen zijn

Hoe heb je hem aangesloten? En heb je de tv ontvanger aangesloten op de router of rechtstreeks via de Experiabox?
Aan gesloten op de router
Reputatie 7
Badge +17
waverduijn schreef:

Aan gesloten op de router

En als je de tv ontvanger rechtstreeks eens op de Experiabox zet, krijg je dan ook die foutmelding 3025? (Dit is even om te testen, als dit wel werkt, dan ligt het misschien aan de router) Ik zelf heb boven nog een WiFi versterker van KPN staan, die gebruik ik als router. Werkt echt perfect.
Dennis,het ligt aan de router,ik denk dat er iets met de instellingen mis is.want gister werkte het nog en toen stond er een router van Sitecom 300 tussen.mijn wifi werkt met de nieuwe router prima tv werkt ook goed,
Reputatie 7
Badge +17
waverduijn schreef:

Dennis,het ligt aan de router,ik denk dat er iets met de instellingen mis is.want gister werkte het nog en toen stond er een router van Sitecom 300 tussen.mijn wifi werkt met de nieuwe router prima tv werkt ook goed,

Werkt nu inmiddels alles weer? Dus omdat het aan de router ligt, heb je de TV ontvanger rechtstreeks aangesloten op de Experiabox? 🙂
Gelukkig wel .Dennis bedankt voor feedback
Reputatie 7
Badge +17
waverduijn schreef:

Gelukkig wel .Dennis bedankt voor feedback

Graag gedaan! 🙂

Reageer