Vraag

3025 melding bij afkijken opgenomen programma's

• 10 december 2017
  • 7 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo,

Hier 2 tv ontvangers waar de ene al heel lang de 3025 melding geeft bij opgenomen programma's en de ander sinds gisteren na een online check door KPN?

Het resetten door de voedingsadapter los te koppelen is al vele malen geprobeerd, zonder resultaat.
Nu las ik ergens iets over een procedure om de software te verwijderen en opnieuw te laden.
Mocht ik dat uitvoeren, zijn alle opgenomen programma;s er dan nog wel??
Dat zou natuurlijk erg jammer zijn als die allemaal (veel nog niet bekeken) weg zijn.

Ik hoop op een gunstig antwoord.

groet,
Boris

7 reacties

ohja, na die online check gisteren van KPN doet Netflix het ook niet meer. Dat blijft hangen bij het Netflix logo.
Die 3025 melding komt overigens bij alle opnamen.
Reputatie 7
Badge +10
Je bedoelt deze reset https://www.kpn.com/faq/16848. De opgenomen programma’s blijven gewoon beschikbaar voor je, want die staan niet op je ontvanger maar ‘in the cloud’.
Hoe zijn je tv ontvangers aangesloten op de Experiabox? Welke ontvangers heb je?
De ontvangen in de woonkamer is weer bij de les, ook Netflix doet het weer.
Nu de andere, die geeft nu code 3010 weer.
De ontvangers zijn:
Arcadyan HMB2260 2014/09/23
deze doet het nu dus weer goed.

De andere:
Motorola VIP1853 2013-01
deze geeft eerst de code 3010 en later weer de 3025.

Beide ontvangers zijn bedraad aangesloten.
Reputatie 7
Badge +10
Vaak zijn dit soort problemen met opgenomen programma’s, als een reset van de ontvanger niet werkt, alleen aan de KPN kant (netwerk) op te lossen. Gezien je recente ervaringen is het raadzaam te wachten tot een KPN Moderator dit topic oppakt. Die zijn deskundig en volgen het probleem tot het echt opgelost is.
Joss, bedankt voor het meedenken.
Ik wacht het even af of het opgepakt wordt.

Groet,
Boris
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Boris, welkom! Al goed geholpen door Jos zie ik. 🙂 Dank daarvoor!

Huidige status is dus dat de Arcadyan (weer) goed werkt en dat de Motorola foutmeldingen geeft bij alle opnames. De Motorola is direct bekabeld aangesloten op het modem. Er zit ook geen switch/router/etc. tussen?

Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik hier ook een kijkje nemen!
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niet weer van je gehoord Boris. Is het inmiddels opgelost?

Reageer