Beantwoord

3e Arris-ontvanger mogelijk?

  • 19 March 2019
  • 10 reacties
  • 124 keer bekeken

Ik heb via KPN al 2 Arris-ontvangers op 2 TV-toestellen(en 2x DVS 650)
Daarnaast heb ik een apart TV-toestel en ook een losse DVS 1200.
Hiermee wil ik een derde functionerende TV installeren en heb dus waarschijnlijk een derde Arris-ontvanger nodig, Kan dat en zo ja , hoe kom ik eraan?
Kopen? huren?
icon

Beste antwoord door PeterG 19 March 2019, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Als de snelheid van jouw verbinding het toelaat, dan kan je voor €5,- per maand een derde TV ontvanger aan jouw contract toevoegen. Dit kan je zelf via https://mijn.kpn.com regelen.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Piet, welkom hier. Peter legt dit goed uit, heeft te maken met war er beschikbaar is op je adres, dit kan ik voor je nakijken. Ik wil er wel bij vermelden dat een 3e ontvanger draadloos aansluiten moeilijkheden kan geven. Dat hoeft natuurlijk niet, vaak gaat dit ook goed. Wij adviseren echter maximaal 2 ontvangers via de draadloze ontvangers.

Zal ik voor je nakijken of een derde ontvanger überhaupt mogelijk is? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
profiel ingevuld, gaarne advies...
Reputatie 7
Badge +24
Een 3e ontvanger is geen probleem, omdat je glasvezel hebt kun je maximaal 6 ontvangers aansluiten. Blijft nog wel de draadloze aansluiting over. Je kunt het zeker proberen, mocht het niet werken dan zou je 1 ontvanger met een kabel moeten aansluiten indien mogelijk. Daar ga ik overigens niet vanuit, wil je echter wel goed informeren. Wil je dat ik een 3e ontvanger voor je bestel?
Jazeker, is dat voor huur of koop, en wat zijn dan de kosten?
en zit er dan ook een afstandbediening bij?
Als ie als extra ontvanger wordt gestuurd zit er een afst.bed. bij.

Koop is niet mogelijk. Dat wordt niet ondersteund/aangeboden. Het is dus huur à € 5 per maand.

Verdere kosten:
levering op PostNL punt: geen
levering aan de deur: € 10
Reputatie 7
Je kunt ook een Chromecast kopen en met de iTV app van KPN de uitzending naar de televisie casten.
Je bespaart dan €5,- per maand.
OK, doe maar, met levering aan de deur (en evt. terugzendformulier) Als het goed is heeft KPN mijn giro-gegevens.
Ik wacht het af..

In ieder geval zeer bedankt voor de moeite!!
Reputatie 7
Badge +24
Als ie als extra ontvanger wordt gestuurd zit er een afst.bed. bij.

Koop is niet mogelijk. Dat wordt niet ondersteund/aangeboden. Het is dus huur à € 5 per maand.

Verdere kosten:
levering op PostNL punt: geen
levering aan de deur: € 10


Klopt helemaal.