Beantwoord

3e tv ontvanger

• 25 augustus 2013
  • 9 reacties
  • 41893 keer bekeken

Beste,

ik wil graag een 3e tv ontvanger bestellen, wij hebben glasvezel.

wat kost het om een 3e te krijgen?

Je ziet ook veel tv ontvangers op internet te koop staan, is het mogelijk om er zo een te kopen of moet je hem activeren?

Mvg. Dion

icon

Beste antwoord door JB__ 28 augustus 2013, 15:03

Hallo Dion,

Een derde tv-ontvanger kost 4 euro per maand. Je dient de ontvanger inderdaad te activeren. Klanten krijgen momenteel tv-ontvangers is bruikleen, waardoor ze deze niet mogen verkopen omdat het eigendom van KPN is. Wanneer een tv-ontvanger in eigendom is, is deze echter al wat jaren oud en zal gekoppeld zijn aan een oud of niet bestaand abonnement, waardoor jij deze niet kan aanmelden.

Mocht je een derde ontvanger bij willen bestellen, dan kun je je postcode, huisnummer, contractnaam en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen, dan zorg ik dat je ontvanger opgestuurd wordt.

Met vriendelijke groet,

Jessica

admin edit 1 juni 2017:
Omdat dit topic nog vaak wordt gevonden via Google een kleine toelichting. Inmiddels is het wel mogelijk meer dan 2 TV-ontvangers aan te sluiten op VDSL-aansluitingen, mits de bandbreeedte dit toelaat. Zie voor meer informatie: Interactieve TV: Hoeveel televisies kan ik aansluiten?
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Dion,

Een derde tv-ontvanger kost 4 euro per maand. Je dient de ontvanger inderdaad te activeren. Klanten krijgen momenteel tv-ontvangers is bruikleen, waardoor ze deze niet mogen verkopen omdat het eigendom van KPN is. Wanneer een tv-ontvanger in eigendom is, is deze echter al wat jaren oud en zal gekoppeld zijn aan een oud of niet bestaand abonnement, waardoor jij deze niet kan aanmelden.

Mocht je een derde ontvanger bij willen bestellen, dan kun je je postcode, huisnummer, contractnaam en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen, dan zorg ik dat je ontvanger opgestuurd wordt.

Met vriendelijke groet,

Jessica

admin edit 1 juni 2017:
Omdat dit topic nog vaak wordt gevonden via Google een kleine toelichting. Inmiddels is het wel mogelijk meer dan 2 TV-ontvangers aan te sluiten op VDSL-aansluitingen, mits de bandbreeedte dit toelaat. Zie voor meer informatie: Interactieve TV: Hoeveel televisies kan ik aansluiten?
Reputatie 4
Badge +6
Hallo Dion,

Ik heb tot op heden nog geen reactie van je mogen ontvangen, ik ga er dan ook vanuit dat je vraag inmiddels beantwoord is.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Hallo Jessica,

ik heb dezelfde vraag, zou ook graag een 3e ontvanger willen voor in de slaapkamer.

kan ik een PB sturen om een ontvanger aan te vragen?

Reputatie 4
Badge +6
Hallo rjvnetten,

Je mag me hierover inderdaad je gegevens sturen in een privébericht. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Met vriendelijke groet,

Jessica

Beste Jessica,

Wij willen graag een derde ontvanger bestellen, zodat we de opgenomen programma's op alle TV's kunnen bekijken. We kijken nooit op meer dan twee TV's tegelijk, dus voor de bandbreedte zou dit geen probleem moeten zijn. Is dit mogelijk, ook zonder dat we glasvezel hebben?

Met vriendelijke groet,

Jos

Reputatie 3
Badge +2
Beste Jos.

Het huren van meer dan 2 ontvangers is alleen beschikbaar voor glasvezel klanten. Als itv gebruiker via 'koper', is het aantal ontvangers maximaal 2. Hierop wordt door KPN geen uitzonderingen gemaakt.

Ik wil ook een derde tv ontvanger voor mijn glasvezel maar ik zie en lees dat het kan. maar het is mij alleen niet duidelijk bij welk onderdeel van KPN ik dit kan bestellen
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Mark.

Voor meer informatie en/of bestellen van extra itv ontvangers kun je bellen naar 0800-0404 (gratis), dit nummer is 24 per dag en 7 dagen per week bereikbaar. 

Reputatie 7
KeesvanAalsburg schreef:
Beste Jos.

Het huren van meer dan 2 ontvangers is alleen beschikbaar voor glasvezel klanten. Als itv gebruiker via 'koper', is het aantal ontvangers maximaal 2. Hierop wordt door KPN geen uitzonderingen gemaakt.

Als compensatie kun je een (aantal) Digitenne abo('s) gratis activeren. De ontvanger(s) of insteekmodule(s) moet je zelf huren of aanschaffen. Maar iTV-opnames kun je er niet mee bekijken. Verder kun je via PC, laptop of tablet (evt. via Wi-Fi) ook nog TV kijken (kost niets extra), maar ook daar geen opnames.

Reageer