Beantwoord

3e tv ontvanger aansluiten lukt niet

  • 14 September 2019
  • 6 reacties
  • 253 keer bekeken

Help, wil een 3e tv aansluiten maar Max is bereikt. Wat nu ?

Moet ik abonnement wijzigen?
icon

Beste antwoord door PeterG 14 September 2019, 15:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Blijkbaar is er onvoldoende bandbreedte voor ee 3e ontvanger maar ik dacht dat je dan nog wel als 3e TV ontvanger een Digitenne ontvanger kon contracteren.
Het maximum aantal Interactieve ontvangers wordt bepaald door de beschikbare bandbreedte op je adres. En niet door het abonnement.

Wat er op je adres kan hangt dus af van de leverbare snelheid. Wat geeft fourstack op je adres?

Kunnen er geen ITV ontvangers meer bij dan kunnen er wel tot 3 digitenne-ontvangers bij. (tenzij je een heel oude abonnementsvorm hebt van voor 2014.)
Bbedankt Peter,

HIer alleen koper beschikbaar...
Ook op koper kan je tot 6 ITV-ontvangers gebruiken. Maar bij 6 moet je zeker 80 Mb/s hebben.
Voor 3 (alle 3 HD) zo'n 30 Mb/s.

Lijnsnelheid. Dus niet de snelheid van je abonnement.
Reputatie 7
Hoi @Steffi123, welkom hier. De hoeveelheid ontvangers die je kunt aansluiten is inderdaad afhankelijk van de daadwerkelijke snelheid op jouw adres. Als je wilt kan ik voor je kijken wat er mogelijk is op jouw adres en hoeveel tv-ontvangers daarbij mogelijk zouden moeten zijn. Zou je jouw forumprofiel daarvoor kunnen voorzien van je postcode en huisnummer? Ik hoor het hieronder graag van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken 🙂
Reputatie 7
Hallo @Steffi123, ik heb nog geen reactie van je gezien. Is het al gelukt om de ontvanger aan te sluiten of kan ik nog met je meekijken?