Beantwoord

3e tv ontvanger kopen via marktplaats in plaats van huren bij KPN

  • 7 January 2019
  • 2 reacties
  • 1757 keer bekeken

momenteel heb ik glasvezel via kpn met 2 tv ontvangers.

Ik zou graag een 3e ontvanger hebben, nu zie ik dat je deze kunt huren voor 5 euro per maand via KPN.

Echter zie ik de ontvangers ook op marktplaats te koop staan.

Als ik deze aanschaf gaat dit dan werken of zit er in die 5 euro huur van kpn ook iets als een extra registratie van de ontvanger?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Mvg

Sander
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 January 2019, 10:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Die €5,00 is niet alleen voor de ontvanger ook (of juist alleen) voor de distributie bedragen die afgedragen worden om een ontvanger van content te voorzien. Het mac adres van de ontvanger is als ik goed op de hoogte ben geregistreerd, dus of je hebt geluk en deze ontvanger is nog bekend en zal dan meteen werken, zo niet zal je toch die €5,00 p/m moeten afdragen voor de extra stream.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Sander, welkom op het forum. Die ontvanger zal alleen werken wanneer hij nog ergens aan een abonnement gekoppeld is. Die kans is echter zeer klein. Bij jou zal het standaard niet werken omdat je nu al 2 ontvangers hebt met 2 streams. Voor een 3e zul je dus huur moeten betalen.