Beantwoord

4k abonnement niet te bestellen?

  • 15 May 2021
  • 5 reacties
  • 475 keer bekeken

Ik wil graag 4k kastje en wil daarom 4k abonnement maar deze is nergens te vinden. Nu hoorde ik dat de kastjes op zijn en dat daarom de optie 4k abonnement tijdelijk niet te krijgen is. Hoe zit dit en hoe lang gaat dit duren?

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 May 2021, 08:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Het is wel jammer. Maar het komt weer goed beste Patrick H77 volg de berichten op kpn .het zijn super decoders Arris 4k 5202.ik heb ze ongeveer 9 maanden. alleen geen display. 😉👍

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PatrickH77 ,

in onderstaande verklaring geeft KPN aan dat de lengte van deze periode onduidelijk is. 

KPN heeft momenteel maar een beperkte voorraad van de nieuwste 4K-ontvangers, dus daardoor krijg je niet zomaar de nieuwste ontvanger. De voorraad wordt ondermeer gebruikt voor het vervangen van defecte ontvangers van klanten die het 4K-pakket al hebben. Je zal het nog even met jouw oude ontvanger moeten doen.

 

KPN schrijft :

Wereldwijd zijn er leveringsproblemen waardoor er op termijn een tekort dreigt aan tv-ontvangers. KPN beschikt over voldoende voorraad en schakelt met leveranciers om ook in de toekomst goed voorzien te zijn. Om een dreigend tekort zoveel mogelijk af te wenden, kijken we ook kritisch naar de uitlevering van de verschillende type decoders in lijn met de wensen van de klant. Om die reden hebben we 4K kijken even uit de etalage gehaald omdat hier in sommige gevallen nieuwe apparatuur voor nodig is. Hoe lang deze situatie nog aanhoudt is onduidelijk. Gelukkig is onze voorraad nog voldoende en door onze apparatuur slim in te zetten, kunnen we onze klanten blijven voorzien van de best passende kijkervaring.

Enig zicht wanneer er weer 4k kastjes leverbaar zijn?

Reputatie 7
Badge +10

Daar is helaas nog niets over bekend @vdws

@Jose_ Oké dank je. Wel onhandig nu jullie het EK in 4k gaan uitzenden maar er geen 4k ontvangers zijn….