Beantwoord

4k bluetooth afststandsbediening

  • 22 November 2019
  • 3 reacties
  • 400 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +5

Mijn Bluetooth afstandsbediening van mijn 4K arris ontvanger werkt niet meer batterijen vervangen en ontvanger uit gehad getest op ontvanger slaapkamer werk hij ook niet maar de afstandsbediening uit slaapkamer werk wel goed dus de afstandsbediening uit woonkamer werkt niet meer kan ik een nieuwe krijgen ? 

dit werkt ook niet

 

Hieronder een aantal commandocodes voor de Bluetooth afstandsbediening i.c.m. de ZTE ZXV8001en de Arris VIP5202: 

1)Afstandsbediening koppelen aan tv-ontvanger.(Bluetooth connectie forceren)
<cijfer 7-knop> + <cijfer 9-knop> 3sec indrukken, daarna de OK-knop (LED GROEN knippert twee keer). [Pairing blijft 60 sec actief]

2) Bluetooth-verbinding met tv-ontvanger loskoppelen
<OK-knop> + <P- knop> 3sec indrukken, (LED wordt groen) <OK-knop> indrukken (LED GROEN knippert twee keer)

3)InfraRood-verbinding met televisie (of HomeCinemaSet) loskoppelen
<AV-knop> + <terug-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood) <OK-knop> indrukken (LED ROOD knippert twee keer)

4)Factory reset afstandsbediening 
<rood-knop> + <blauw-knop> 3sec indrukken, (LED wordt rood) <OK-knop> indrukken (LEDS ROOD/GROEN knipperen twee keer)

 

icon

Beste antwoord door Lisa 26 November 2019, 18:18

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@MachielAtsma Bedankt voor je reactie! Het lijkt er inderdaad op dat de afstandsbediening(AB) niet meer werkt. Je hebt wat mij betreft alles geprobeerd om de AB werkend te krijgen, helaas zonder succes. Gelukkig heb je je gegevens ingevuld in je profiel. Je ontvangt een sms en e-mail over de verzending. Als het goed is ligt hij morgen of overmorgen op de deurmat.

Fijne avond.

Reputatie 7
Badge +17

@MachielAtsma Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 4
Badge +5

Ja de nieuwe werkt

Reageer