Beantwoord

4k decoder

  • 20 August 2019
  • 9 reacties
  • 348 keer bekeken

Ik heb momenteel een kpn 4k abonnement met twee ontvangers. Worden deze twee vervangen door de nieuwe ontvangers of is dit alleen voor nieuwe klanten.

Gr
icon

Beste antwoord door cornelis48 20 August 2019, 19:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede avond wel kom op het forum
Beste Michael 1975.dat geldt alleen voor nieuwe abonnementen. Met vriendelijke groet Cornelis48
O dat Is heel jammer. Zou er wel een manier zijn om deze toch te krijgen. Bedankt voor je reactie.

Gr
Reputatie 7
Badge +16
@Michael1975
Niet in eerste instantie, deze nieuwere versie is gekomen om voor nu het voorraadtekort van de witte op te vangen. Mogelijk dat er in de toekomst wel een optie voor komt, maar dat is even afwachten. ;)

Gr. Chris
Reputatie 7
Badge +22
@Michael1975 Op dit moment is de nieuwe 4K tv-ontvanger alleen nog verkrijgbaar voor nieuwe klanten die een 4K-abonnement afnemen. Later zal deze tv-ontvanger ook beschikbaar worden voor serviceleveringen.

Hopelijk weet je zo genoeg? 🙂
Reputatie 7
Badge +25
Nou, volgens mij heb je inmiddels al alle info (meerdere malen) gekregen @Michael1975, maar bij dezen nog even vanuit KPN: op dit moment worden de nieuwe tv-ontvangers alleen geleverd bij nieuwe 4K-abonnementen. We ruilen ze niet actief om.

Als er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

We zijn nu vier maanden verder.. is er al nieuws over het leveren van de ontvangers 

Badge +12

We zijn nu vier maanden verder.. is er al nieuws over het leveren van de ontvangers 

 

Als je nu de “witte” 4K-ontvangers hebt zou ik die lekker houden. De VIP5202 hebben redelijk wat problemen met vastlopers etc. (ik spreek uit ervaring/ zie ook het forum). Ik heb in het verleden ook de witte gehad en naar mijn mening was/is die gewoon beter dan de VIP5202 (i.v.m. de problemen).

Dankjewel voor je reactie. Zal het forum gaan lezen 

 

Badge +12

Dankjewel voor je reactie. Zal het forum gaan lezen 

 


Zoek maar even op VIP5202. Dan kom je best wel wat tegen.