Beantwoord

4K HD tv-ontvangers nog niet geleverd

  • 22 February 2019
  • 24 reacties
  • 430 keer bekeken

heb sinds 22.2.19 4k abb maar de ontvangers heb ik niet..????????? vreemde gang van zaken

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door PeterG 22 February 2019, 16:21

Bekijk origineel

24 reacties

Er zijn ook nog geen reguliere 4K-uitzendingen.
Reputatie 7
Badge +22
Ontvangers heb je niet? Of bedoel je de 4K zenders?
Hij bedoelt de speciale 4K-ontvangers.
Apart. Je hebt dus niet de ontvangers met witte bovenkant?

Zodat je door een moderator vlot geholpen kunt worden zou je je gegevens vast willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
ja hoor NAW geven ben gekke gerritje niet
ja hoor NAW geven ben gekke gerritje niet

Een iets meer gepaste reactie zou welkom zijn, andere forumleden proberen je alleen maar te helpen.🤔
In onderstaande rubriek:
Persoonlijke opmerkingen (Privé)

kun je veilig je gegevens kwijt omdat daar privé bij staat.
Alleen KPN-moderatoren kunnen dat lezen, 'gewone' forumleden kunnen dat niet zien.
oke sorry
Ha ha. Geen idee wat NAW is, maar in mijn uitleg staat duidelijk:
Deze gegevens zijn niet publiek te zien.


Update Genetic, hoe simpel kan 't zijn. Dank!
Naam Adres Woonplaats.
Reputatie 6
Badge +9
Bedoel je dat abonnement vandaag is ingegaan? Of heb je vandaag je abonnement gewijzigd?

Ben je goed ingelicht dat de Nederlandse zenders gewoon HD of SD zijn en niet 4K?
Er zijn maar 3 echte 4K zenders:
691 Xite 4K
692 Insight 4K
693 LoveNature
abb is 22 febr gewijzigd in 4 k abbo...maar ze vergeten de 4k witte ontvangers te sturen ik zit nog met de zwarte ontvangers. bel ze wel even op.
Reputatie 7
Badge +22
abb is 22 febr gewijzigd in 4 k abbo...maar ze vergeten de 4k witte ontvangers te sturen ik zit nog met de zwarte ontvangers. bel ze wel even op.
Niet zo netjes van ze, maar gelukkig zijn ze 24/7 bereikbaar op 0800 - 04 02. 😉
Ben nieuwsgierig wat ze gaan zeggen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @sharob, Ik lees dat je al contact hebt gezocht en dat de ontvangers alsnog geleverd worden. Mocht er nog iets onduidelijk zijn of je hebt nog een vraag, laat het mij vooral weten. Anders wens ik je nog een mooi weekend.☀️
ben sinds 2011 klant bij kpn...wordt er na een pakket wijziging dit kontrakt omgezet in een jaar contrakt.
Wel heel raar. Ik overweeg alles weer terug te draaien.
Bij een contractwijziging van mobiel (dat heet verlengen, maar je neemt feitelijk een nieuw abonnement) is dat ook zo. Dan ga je ook een nieuw jaarcontract aan. Kan zelfs 2 jaar zijn bij mobiel. Daar hoor ik niemand over klagen.
Als je voor je vaste diensten een ander abonnement neemt, dan is dat inderdaad ook voor minimaal 1 jaar. Je bent klant sinds 2011. Waarom is het nu een probleem dat je er effe een jaartje aan vastzit? Terwijl je er de afgelopen 7 jaar geen punt van hebt gemaakt om KPN te hebben en houden?

Charly van 17 zal nog t/m 2021 in een Spaanse cel moeten zitten omdat ie beschuldigd wordt van seksuele handelingen met 2 Engelse meisjes. Hijzelf ontkent dit. Die zit pas ergens aan vast.
heb wel vaker het abb gewijzigd en was dat niet aan de orde.
maar genoeg daar over.
vr groet
Als je nog een héél oud abonnement had, en dat kan als het nog van 2011 was, dan krijg je nu een nieuw abonnement voor 1 jaar inderdaad. Voorheen was het dan altijd een wijziging binnen het contract. Dat is het verschil.
Je bent nu naar het 4K abonnement gegaan. Dat is een heel nieuw abonnement en dus geen wijziging.
zoals ik zij heb ik vaker nieuwe abb gehad en was het niet aan de orde dat ik een nieuw kontrakt kreeg.
Trouwens een getekend abb is alleen geldig. Besluit 15 dec 2016 BWB.

weer stof voor onnodige discussie........


vr gr
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @sharob, Je gegevens zijn verwijderd uit je forumprofiel, daardoor kan ik niet nagaan hoe het zit met de wijzigingen binnen jouw vorige contract. Er zijn mogelijkheden om wijzigingen aan te brengen aan je contract zonder dat je een nieuw contracttermijn aan gaat. Denk aan het toevoegen van zenderpakketten, toevoegen van tv-ontvangers of het verhogen van je snelheid. Wanneer je gebruik wilt maken van 4K ontvangers, kan dat alleen in de vorm van een 4K abonnement. Het is geen wijziging binnen een abonnement.
En zo is 't.
Marina_ schreef: Wanneer je gebruik wilt maken van 4K ontvangers, kan dat alleen in de vorm van een 4K abonnement. Het is geen wijziging binnen een abonnement.
Reputatie 7
En zo is 't.
Brrrr. 😞
ik heb een 4k abb
Reputatie 7
Badge +19
@sharob, Als je jouw gegevens weer in vult in je forumprofiel, dan kan ik nagaan hoe het zit met de wijziging van jouw abonnement. De gegevens hoef je niet weg te halen, de gegevens in je forumprofiel zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators en voor jezelf.
inmiddels geleverd en werken uitstekend.

vr gr

Reageer