Beantwoord

4K ontvanger ontvangen

  • 24 January 2020
  • 5 reacties
  • 273 keer bekeken

Badge

Deze week contact gehad met een kpn medewerker over vervangen van mijn tv ontvanger omdat wij een andere tv krijgen oled vraag gesteld om de oude ontvanger om te ruilen voor een 4K dat kon vandaag kwam deze per post wat schets mijn verbazing geen 4K ontvanger maar bijna zelfde wat ik moest terug sturen. We zijn teleurgesteld in de KPN omdat deze omgaat met zijn klanten al denk ik zo’n 30 jaar klant alleen als je een nieuwe klant bent doen ze alles voor je. Denken er aan na al die jaren een andere aanbieder te nemen.

icon

Beste antwoord door PeterG 24 January 2020, 13:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Wat denk je te bereiken met een 4K ontvanger?

De beeldkwaliteit blijft gewoon hetzelfde en alleen als je een 4K abonnement zou nemen krijg je drie zenders in 4K Ultra-HD. Voor alle andere zenders is er geen enkel verschil tussen de HD ontvanger en de 4K ontvanger.

 

Wat is het type van de TV ontvanger die je ontvangen hebt?

Badge

HMB 2260 V2

Een 4k ontvanger is nog helemaal niet nodig. Alleen Xite, Love Nature en Insight zijn ook in 4k te krijgen. De overige zenders zijn HD, ook via de 4k-ontvanger. Het duurt nog wel enkele jaren voordat reguliere zenders (af en toe) uitzendingen in 4k zullen hebben.

Bij KPN krijg je de 4k ontvanger als je je abonnement upgrade naar 4k. Bij Alles in 1 kun je alleen HD hebben. Bij Internet + TV ook 4k evenals bij de nieuwe Hussel variant.

Voor Netflix 4k kun je gewoon de app in je televisie gebruiken. Youtube 4k app zit er ook in.

De énige andere aanbieder met 4k is Ziggo. Die biedt momenteel alleen Love Nature in 4k aan… in het duurste abonnement. Alleen dan krijg je de Mediabox Next die geschikt is voor 4k.

Badge

Bedankt voor de informatie 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Panmaker1! Ik zie dat de antwoorden hierboven al volledig en juist gegeven zijn. :slight_smile:

Bij KPN krijg je de 4k ontvanger als je je abonnement upgrade naar 4k. Bij Alles in 1 kun je alleen HD hebben. Bij Internet + TV ook 4k evenals bij de nieuwe Hussel variant.

Dit is inderdaad de enige manier om een 4K ontvanger te krijgen in je huidige abonnement bij ons. Desalniettemin had mijn collega dit telefonisch ook kunnen weten en vermelden toen je contact opnam met diegene, dat had wat teleurstelling bespaard. Ik hoop dat je hier voldoende informatie hebt gekregen over de 4K mogelijkheden, maar mocht je toch nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! 

Reageer