Beantwoord

4k ontvanger aanbod

  • 20 December 2019
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Onlangs heb ik een 4k tv. Ik begreep dat daar een andere maar voor is en het abbonement moet worden omgezet naar 4k. Zijn hier extra abbonements kosten aan verbonden ook? 

Mvg

Lysanne

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 December 2019, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

In het standaard pakket (of aanvullende pakketten zoals het pluspakket of het Fox-Sport pakket) zitten geen 4K-zenders. 

Er is bij KPN wel een aanvullend 4K-pakket te bestellen. Dit pakket kost 2,50 per maand. Je krijgt dan ook een speciale 4K-ontvanger van KPN in bruikleen, mocht je die nog niet hebben. 

Sinds 18 juli 2019 geniet je van twee nieuwe 4K-zenders. LoveNature laat je dichterbij de natuur komen met documentaires en wildlife series. Zo scherp heb je de natuur nog nooit ervaren! Je kunt LoveNature bekijken op kanaal 693. Ben je meer fan van extreme sporten? Dan is Insight wat voor jou, adrenaline boost gegarandeerd. Insight is te zien op kanaal 692. De muziekzender Xite kun je ook bekijken op kanaal 691 in 4K-kwaliteit.

Wat kan ik daarna met het abbonement allemaal in 4k kwaliteit kijken?

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb het hierboven even erbij gezet. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Lysanne, welkom op het forum. 

Noordzee zegt dit al goed, het aanbod in 4K is nog niet breed, de contect is er simpelweg niet vanuit de zenders. Uitgezonderd bepaalde evenementen die wel in 4K worden uitgezonden en eventueel het aanbod van Netflix en Amazon die je dan ook in 4K kunt zien wanneer je daarop geabonneerd bent, mocht je die apps niet op je Smart TV hebben. 

Weet je zo voldoende?