Beantwoord

4K Ontvanger Arris VIP5202 - Afstandsbediening

  • 28 October 2019
  • 3 reacties
  • 333 keer bekeken

Heeft er iemand meer info over de werking van de afstandsbediening van de Arris VIP5202 ontvanger? Ik gebruik al jaren een Logitech Harmony One om mijn apparaten met 1 afstandsbediening te kunnen bedienen maar de AB van de Arris lijkt niet compatible. 

 

Ik probeer vervolgens de IR commandos handmatig in te leren maar dit lukt ook al niet. Ik lees berichten dat deze afstandsbediening via bluetooth zou werken maar als ik de IR zender aan de voorkant blokkeer komen er geen commandos bij de TV ontvanger binnen.

icon

Beste antwoord door Giant2000 28 October 2019, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @John8282 , je moet niet op de Arris zoeken, maar op KPN ITV. Deze is namelijk niet apparaat gebonden, de afstandsbediening van KPN werkt op alle itv apparaten van welk merk ook. Ik gebruik nog wel eens een hele oude afstandsbediening uit begin van de eeuw en zelfs die doet het nog.

Hoi @John8282 . Welkom op het forum.

Goede tip van @Giant2000 . Ben je hier verder mee gekomen?

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!