Beantwoord

4k ontvanger update problemen

  • 2 August 2019
  • 5 reacties
  • 355 keer bekeken

Na een update van mijn 4k ontvanger kan ik in het menu niet meer bij mijn opnames en instellingen komen. Ook vreemd is dat maar 1 van de 2 ontvangers die ik gebruik de update hebben gekregen.
Wat kan ik doen om de problemen te verhelpen?
Mvg
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 5 August 2019, 20:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Gep01, welkom hier.

Krijg je op dat moment ook een foutcode te zien? Of zie je simpelweg de opties in je menu niet meer? De eerste stap in dit geval is om de ontvanger te resetten, om zeker te weten dat de software goed is ingeladen. Volg dan deze stappen, bij stap 2.
Nee. Ik krijg geen foutcode te zien. In het menu staan de submenu's gewoon alleen als ik ze aanklik gebeurt er niets. Ik heb de ontvanger gereset en hij lijkt nu in een soort loop van software update te blijven hangen. Ik heb upgrade moeten uitstellen om tv te kunnen kijken.
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik vermoed dat we deze om zullen moeten ruilen.
Reputatie 7
Badge +24
Update: Via privébericht contact gehad en de ontvanger omgeruild. We wachten af.
Bedankt nogmaals voor de snelle reactie en goede service!