Beantwoord

4K-ontvangers inleveren bij overstap naar ander abonnement?

  • 24 February 2019
  • 30 reacties
  • 1061 keer bekeken

Badge
Als ik nu na de verplichte tijd,mijn abonnement wil wijzigen van 4k abonnement naar de plus pakket moet ik dan de 4k kastjes inleveren ?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 25 February 2019, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Nou dan is dat duidelijk ik mag de ontvangers houden als bv naar basis ga ?
Als jij van "Internet en TV 4K" naar "Internet en TV basis" gaat, dan kan je gewoon dezelfde tv-ontvangers blijven gebruiken.

Houd er wel rekening mee dat er maar 1 tv-ontvanger bij "basis" zit inbegrepen. Als dat juist de bedoeling is dan moet je wel 1 van die ontvangers terugsturen natuurlijk. En het Opnemen pakket zit daar ook niet in.

Je kan eventuele wijzigingen trouwens gewoon via MijnKPN doorvoeren.
Badge
Als ik basis aangevuld pluspakket neem , kan ik dan wel de 2 ontvangers gebruiken?

Als ik dat doe dan zit er toch niet veel prijs verschil ?
Reputatie 7
Badge +25
Nee, dan moet je ook nog een aanvullende tv-ontvanger voor €5,- p/m erbij doen, aangezien er maar 1 tv-ontvangers in "basis" zit. Het Pluspakket is een extra zenderpakket + On Demand items.
Badge
Wil wel even melden dat ik goed ben geholpen,.ivm de onduidelijkheid over de ontvangers bij overstap andere zenderpakket.
Maar we zijn er uit gekomen,
Ben ook nog goedkoper uit,

Thanks Paul 😎
Reputatie 7
Badge +25
Graag gedaan. 🙂 Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.