Beantwoord

4K optie is verdwenen in de mijn KPN omgeving

  • 19 June 2021
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Reputatie 2

4K optie in mijn KPN verdwenen ? (wie heeft dit nog meer gemerkt) en dat voor de EK die in 4K uitgezonden wordt is de optie ineens niet meer beschikbaar.

icon

Beste antwoord door wjb 19 June 2021, 15:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Als je de 4K optie wilt activeren dan zal je dat via klantenservice (0800-0402) moeten regelen. De optie is online momenteel niet beschikbaar om zo leveringsproblemen te voorkomen van de 4K TV ontvanger aangezien door de wereldwijde chipproblematiek ook de productie van TV ontvangers stagneert.

4K optie in mijn KPN verdwenen ? (wie heeft dit nog meer gemerkt) en dat voor de EK die in 4K uitgezonden wordt is de optie ineens niet meer beschikbaar.

Hallo @IT Expert , de 4K optie heb je ook niet nodig om in 4K naar de EK te kijken.

 

Reputatie 7

4K optie in mijn KPN verdwenen ? (wie heeft dit nog meer gemerkt) en dat voor de EK die in 4K uitgezonden wordt is de optie ineens niet meer beschikbaar.

Hallo @IT Expert , de 4K optie heb je ook niet nodig om in 4K naar de EK te kijken.

Maar wel om een 4K ontvanger te bemachtigen zodat je ook 4K kunt kijken.