Beantwoord

4K tester, waar is mijn toegang tot het test forum gebleven?

• 19 mei 2017
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +9
De titel zegt het al, ik heb geen toegang meer tot het test forum aangaande de 4K Settopbox test, gaarne weer ff toevoegen aan de lijst met deelnemers die toegang hebben tot dat specifieke form deel.
icon

Beste antwoord door Justin_ 23 mei 2017, 14:38

Allart heeft je inmiddels toegevoegd aan het 4K forum, sveld 🙂 Ik zie dat je daar ook al een reactie geplaatst hebt. Goed bezig!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +7
U kunt het best even een privébericht sturen naar @Allart hij kan u toevoegen om weer toegang te krijgen
Reputatie 6
Badge +9
Dat kan, maar bij mijn weten was de policy altijd dat Webcare alleen berichten beantwoorde die men zelf initieert hadden. Anders zou het einde zoek zijn als iedere forumbezoeker maar lukraak privé berichten ging sturen en geen vraag zou stellen op het forum. Vandaar dus even op deze manier 😉
Reputatie 7
Allart is nu in ieder geval "gementioned" dus hij zal waarschijnlijk wel snel reageren.
Reputatie 7
Badge +22
Ha sveld, ik heb Allart een mailtje gestuurd 🙂 Hij werkt dit weekend niet, maar ik ga ervan uit dat hij je komende maandag weer toegang zal geven tot het 4K forum.
Reputatie 7
Badge +22
Allart heeft je inmiddels toegevoegd aan het 4K forum, sveld 🙂 Ik zie dat je daar ook al een reactie geplaatst hebt. Goed bezig!

Reageer