Beantwoord

4K TV-ontvanger

  • 14 August 2019
  • 15 reacties
  • 1228 keer bekeken

Van de week het 4k pakket besteld als vervanging van het huidige alles in 1 pakket. Op de website wordt/werd een red dot design ontvanger beloofd met luxe bluetooth afstandsbediening.
vandaag de doos gekregen en daar zit een onogenlijk zwart Arris kastje in met een heel goedkoop uitziende witte plastic IR afstandsbediening. Niet echt wat ik verwacht had bij dit duurste abonnement van KPN en eigenlijk een grote tegenvaller. Is KPN overgestapt op een andere leverancier.

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 August 2019, 11:21

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @Farlock

Dit zijn de nieuwe 4K TV ontvangers, zou jij eens wat foto's hier willen plaatsen van die Arris? De achterkant enzo, en de afstandsbediening, ben erg benieuwd hoe deze eruit ziet. Verder op deze topic kun je er meer over lezen.
Ik heb hetzelfde. Heb deze (Arris VIP5202) gekregen nadat ik mijn tv abonnement om had gezet naar een 4K abonnement. Ik heb er 1 kort aangesloten gehad en was erg teleurgesteld. Het kastje heeft geen tijdsaanduiding, geen audio aansluiting, Netflix werkte niet meer en het zappen tussen zenders duurde veel langer als normaal. Heb KPN dus verzocht om de de witte 4K kastjes te sturen. Die zijn echter niet op voorraad schijnbaar dus ik moet wachten totdat die weer binnen heb en stuur dan die Arris kastjes weer terug
Reputatie 7
Badge +21
Vanaf 6 augustus leveren we onze nieuwste tv-ontvanger aan klanten met een 4K-abonnement, de Arris VIP5202. Ik kan mij voorstellen dat je graag een bluetooth afstandsbediening had willen ontvangen, daar word nog aan gewerkt. Er zit wel een aparte Netflix-knop op de afstandsbediening waarmee de Netflix applicatie geopend kan worden. Daarmee wordt het kijken naar Netflix nog makkelijker. De tv-ontvanger is inderdaad meer dan twee keer zo klein als zijn voorganger, hij bevat daardoor 64 procent minder plastic en bestaat bovendien voor 35 procent uit gerecycled plastic. Dat is beter voor het milieu en dat vinden bij KPN ook belangrijk. Daarbovenop is de tv-ontvanger ook nog zuiniger. De tv-ontvanger is geschikt voor 4K HDR, Dolby Atmos.

@plato Werkt Netflix nog steeds niet goed op jouw tv-ontvanger? Zou je in dat geval het software van de tv-ontvanger willen vernieuwen? Op deze pagina kan je bekijken hoe je een tv-ontvanger reset. Het probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn d.m.v een software update.
Vanaf 6 augustus leveren we onze nieuwste tv-ontvanger aan klanten met een 4K-abonnement, de Arris VIP5202. Ik kan mij voorstellen dat je graag een bluetooth afstandsbediening had willen ontvangen, daar word nog aan gewerkt. Er zit wel een aparte Netflix-knop op de afstandsbediening waarmee de Netflix applicatie geopend kan worden. Daarmee wordt het kijken naar Netflix nog makkelijker. De tv-ontvanger is inderdaad meer dan twee keer zo klein als zijn voorganger, hij bevat daardoor 64 procent minder plastic en bestaat bovendien voor 35 procent uit gerecycled plastic. Dat is beter voor het milieu en dat vinden bij KPN ook belangrijk. Daarbovenop is de tv-ontvanger ook nog zuiniger. De tv-ontvanger is geschikt voor 4K HDR, Dolby Atmos.

@plato Werkt Netflix nog steeds niet goed op jouw tv-ontvanger? Zou je in dat geval het software van de tv-ontvanger willen vernieuwen? Op deze pagina kan je bekijken hoe je een tv-ontvanger reset. Het probleem zou inmiddels verholpen moeten zijn d.m.v een software update.


@Vikash Ik heb een toezegging kregen dat ik op 20 aug (ingang nieuw 4K abonnment) de witte 4K kastjes zou ontvangen. Tevens wacht ik nog op bericht wanneer en hoe ik de Arris VIP5202 ontvangers kan terugsturen.
Reputatie 7
Badge +22
@Vikash mensen die nog de ZTE ZXV-8001 bij het 4K abonnement hebben mogen die hem omruilen voor een Arris? En ik heb 2 4K ontvangers, en 1’tje nog van de pilot. Deze mocht ik houden van kpn. Dus ik heb er in totaal 3. Verder wacht ik nog wel even dat de Bluetooth variant er is.
Reputatie 7
Badge +21
@plato Wat vreemd dat je de toezegging hebt gekregen dat je met ingang van het nieuwe 4K abonnement de witte 4K ontvanger zou krijgen. Deze ontvangers zijn niet meer op voorraad en daarom leveren we op dit moment alleen maar de Arris VIP5202 uit. Ik zou je hier graag verder helpen maar is helaas niet mogelijk om de TV-ontvanger om te ruilen voor een witte 4K ontvanger.

@Dennis Schreve. Op dit moment is de tv-ontvanger alleen nog verkrijgbaar voor nieuwe klanten die een 4K-abonnement afnemen. Later zal deze tv-ontvanger ook beschikbaar worden voor serviceleveringen.
@Vikash De witte 4K ontvangers waren idd niet meer op voorraad maar stonden voor mij in bestelling.
Reputatie 7
Badge +21
@plato Ik heb het zojuist het abonnement erbij gepakt en zie dat je op dit moment maar één 4K ontvanger in huis hebt. Je wordt nog door KPN benaderd om de andere tv-ontvanger om te wisselen voor een 4K ontvanger. Ik verwacht dat dit ook de Arris VIP5202 wordt.
Ik heb het zojuist het abonnement erbij gepakt en zie dat je op dit moment maar één 4K ontvanger in huis hebt. Je wordt nog door KPN benaderd om de andere tv-ontvanger om te wisselen voor een 4K ontvanger. Ik verwacht dat dit ook de Arris VIP5202 wordt.
@Vikash Hi Vikash, na aanleiding van jouw reactie heb ik toch maar weer contact gezocht met de klantenservice. Ik heb 2 Arris VIP5202 opgestuurd gekregen dus de informatie die jij hebt is niet correct.
In ieder geval kreeg ik nu weer iemand aan de lijn die me idd wist te vertellen dat ook op de begindatum van mijn 4K abonnement de witte kastjes niet voorradig zouden zijn. Door alle tegenstrijdige berichten heb ik meteen het nieuwe abonnement laten annuleren, voordat de 14 dagen bedenktijd om waren. Ik heb er geen vertrouwen meer in. En de 2 Arris VIP5202 mogen retour.
Reputatie 7
Badge +21
Wat jammer dat je het 4K abonnement hebt geannuleerd. 😥
Wat jammer dat je het 4K abonnement hebt geannuleerd. 😥
@Vikash Tja, als je keer op keer niet krijgt wat ze je beloven dan laten ze je weinig keuze 😞
@Vikash Vandaag de kastjes aangesloten. Het werkt goed, moest alleen bij allebei wel twee keer de software downloaden. De Arris is inderdaad lekker klein. Ontwerp niet heel mooi maar ze staan bij mij toch uit het zicht. De afstandsbedieningen zijn echt wel teleurstellend qua kwaliteitsbeleving. En lelijk op tafel. Erg goedkoop plastic. Daar zie ik graag een andere oplossing voor. Maar ze werken wel en er zit een Netflix knop op.
@Farlock Bij moest ik ook 2 keer de software downloaden. Behalve problemen met Netflix vond ik ook dat het zappen tussen zenders veel trager was. Het kastje en de AB voelen en zien erg goedkoop aan. Ik vind de tijdsaanduiding altijd fijn op het kastje, dat is weg net als de audio aansluiting aan de achterzijde. Dus voor 10 euro meer per maand is dat het geld absoluut niet waard. Maar dat is mijn mening.
Blijf lekker bij mijn Arris VIP2692 V2. Misschien als de witte kastjes weer beschikbaar zijn ga ik weer over.

Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor de foto’s @Farlock, nu zie ik goed hoe die eruit ziet! En bedankt voor de aansluitingen die je hebt gefotografeerd. Er zit dus een Optical aansluiting op. 😉

Reageer