Beantwoord

4K TV Ontvanger bij nieuw Internet en TV abonnement

  • 20 October 2019
  • 10 reacties
  • 431 keer bekeken

Klopt het dat iedere kpn klant een nieuw tv 4K UHD-bruikleendecoder VIP5202 krijgt?

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 October 2019, 13:09

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Ja, iedere nieuwe klant met TV in het pakket krijgt die nieuwe decoder. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag ikzelf zou het ook graag willen maar IK HEB NU twee decoders HMB2260 IK HEB NU OOK een Sony bravia 4k. maar dat pakket wat ik NU heb WIL IK niet kwijt als IK gaat husselen raak IK een hoop kwijt. Wíj hebben NU als IN een Premium paket. daarom durft IK niet té husselen 🤔

Goedemiddag ikzelf zou het ook graag willen maar IK HEB NU twee decoders HMB2260 IK HEB NU OOK een Sony bravia 4k. maar dat pakket wat ik NU heb WIL IK niet kwijt als IK gaat husselen raak IK een hoop kwijt. Wíj hebben NU als IN een Premium paket. daarom durft IK niet té husselen 🤔


Hallo @cornelis48 , als je gaat ‘husselen’ ga je ook die 4K-ontvanger niet krijgen, want je bent een bestaande klant die al tv-decoders heeft.

Reputatie 7
Badge +10

Wat @Jan-D zegt klopt .Echt alleen voor nieuwe klanten die nog geen vaste diensten hebben (of geen TV dienst hebben nu).

Jan-D: ik kan je bericht weer niet beantwoorden. Je moet mij volgen blijkbaar.. 

Hallo @Ward_ , aangepast!:relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

Volgen? Dit is toch geen Twitter?

Reputatie 7
Badge +22

Wat@Jan-D zegt klopt .Echt alleen voor nieuwe klanten die nog geen vaste diensten hebben (of geen TV dienst hebben nu).

@Ward_ stel me witte 4K ontvanger heeft het begeven, krijg ik dan de Arris? Of zijn er nog ZTE ZXV8001 ontvangers? Verder heb ik nog een dingetje, je zegt dat iedere nieuwe klant een Arris 4K ontvangers krijgt bij een TV abonnement. Hebben jullie dan geen overeenstemming meer met de HMB2260 en de Arris 2952? Houden jullie het nu bij 1 merk tv ontvangers? 🤔

Reputatie 7

Abonnees die hun Internet en TV abonnement verhusselen en daarbij de 4K optie kiezen krijgen wel degelijk de VIP5202 geleverd.

Reputatie 7
Badge +10

Excuus... WJB heeft uiteraard gelijk. Als je je abonnement opwaardeert met de 4K optie krijg je uiteraard wel de de nieuwe 4K decoder. 

Voor de vragen van Dennis wacht ik even op 1 van de Webcare mensen. Die hebben hier vast een richtlijn voor gehad :-)

Reputatie 7
Badge +21

Ja, iedere nieuwe klant met TV in het pakket krijgt die nieuwe decoder. 

Goedemorgen @marcogouda. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat de KPN community al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Ben je hiermee geholpen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. :slight_smile:  

Op het moment dat de ZTE ZXV8001 tv-ontvanger defect is krijg je het nieuwst model (VIP5202) daarvoor terug. Klanten met een Arcadyan HMB2260 en Arris 2952 tv-ontvanger krijgen dezelfde ontvanger wanneer de ontvanger defect is. 

Reageer