Vraag

4K tv-ontvangers

  • 8 March 2019
  • 29 reacties
  • 600 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi,
Ik heb zojuist het abonnement gewijzigd van alles in 1 standaard naar internet en tv 4K, nu staat er bij dat 11 maart het nieuwe pakket wordt overgezet maar wanneer komen dan de 4K tv ontvangers binnen en komen die aan huis of bij een servicepunt? En we gebruiken nu 4itv ontvangers maar straks zijn er dus 2 die 4k zijn, is er een mogelijkheid dat ik straks in totaal alle 4 de ontvangers kan omwisselen in 4K(dus nog 2 extra?

29 reacties

Reputatie 7
Wat denk je te gaan krijgen voor de €10,- die je per maand extra gaat uitgeven?
Ik hoop dat je een zo uitgebreid mogelijk antwoord zal willen geven.
Reputatie 4
Badge +4
Wat denk je te gaan krijgen voor de €10,- die je per maand extra gaat uitgeven?
Ik hoop dat je een zo uitgebreid mogelijk antwoord zal willen geven.

3 maanden 20 euro korting per maand bespaar ik 60 euro en dan heb ik een iets hogere snelheid! En dan kom ik ongeveer twee jaar hetzelfde bedrag uit in totaal
Reputatie 7
Vreemd, je krijgt dus €60,- korting en je betaalt €10,- per maand meer.
Volgens mij ligt het break-even point dan op zes maanden en ben je na die zes maanden dus meer geld kwijt dan je huidige Internet en ITV abonnement. Of mis ik soms iets?
Reputatie 4
Badge +4
Vreemd, je krijgt dus €60,- korting en je betaalt €10,- per maand meer.
Volgens mij ligt het break-even point dan op zes maanden en ben je na die zes maanden dus meer geld kwijt dan je huidige Internet en ITV abonnement. Of mis ik soms iets?

Ik heb ze net nog even naast elkaar gelegd en ik betaal maar 3 euro meer per maand 🙂
Reputatie 7
Ik heb ze net nog even naast elkaar gelegd en ik betaal maar 3 euro meer per maand :)
Dan ben je zeker van het "Alles in 1 Standaard" pakket naar het "Internet en TV 4K" pakket gegaan.
Dan hoop ik dat je geen Spotify Premium "nodig" hebt, anders mag je nog een keer €8,99 per maand op tafel leggen en ben je dus feitelijk €11,99 per maand duurder uit.
Was je overgestapt naar "Internet en TV" en heb je geen behoefte aan Spotify Premium, dan had je zelfs €7,- per maand kunnen besparen.

Je betaalt dus echt €10,- per maand voor 4K televisie en je krijgt daar vrijwel niets voor terug immers er is domweg geen 4K aanbod. Mijns inziens absoluut weggegooid geld.
Reputatie 4
Badge +4

Ik heb ze net nog even naast elkaar gelegd en ik betaal maar 3 euro meer per maand :)Dan ben je zeker van het "Alles in 1 Standaard" pakket naar het "Internet en TV 4K" pakket gegaan.
Dan hoop ik dat je geen Spotify Premium "nodig" hebt, anders mag je nog een keer €8,99 per maand op tafel leggen en ben je dus feitelijk €11,99 per maand duurder uit.
Was je overgestapt naar "Internet en TV" en heb je geen behoefte aan Spotify Premium, dan had je zelfs €7,- per maand kunnen besparen.

Je betaalt dus echt €10,- per maand voor 4K televisie en je krijgt daar vrijwel niets voor terug immers er is domweg geen 4K aanbod. Mijns inziens absoluut weggegooid geld.

Ach ja ik zie wel hoe het bevalt, anders pas ik het wel weer aan 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Alles goed en wel, we weten hoe wjb over 4k denkt 😋, maar het was geen antwoord op @Lukas_ zijn vraag.
Standaard worden de ontvangers (en alle extra's) bij een servicepunt afgeleverd.
Je krijgt bericht wanneer je het kunt afhalen.
Wil je het thuis bezorgd hebben dan kost het €10,-.
Je krijgt maximaal twee 4K ontvangers, de rest zul je dus met de HD ontvangers moeten doen.
Je zult ook vast geen vier 4K-TV's hebben denk ik 😎
Reputatie 4
Badge +4
Alles goed en wel, we weten hoe wjb over 4k denkt 😋, maar het was geen antwoord op @Lukas_ zijn vraag.
Standaard worden de ontvangers (en alle extra's) bij een servicepunt afgeleverd.
Je krijgt bericht wanneer je het kunt afhalen.
Wil je het thuis bezorgd hebben dan kost het €10,-.
Je krijgt maximaal twee 4K ontvangers, de rest zul je dus met de HD ontvangers moeten doen.
Je zult ook vast geen vier 4K-TV's hebben denk ik 😎

Ah oke duidelijk! klopt we hebben alleen beneden een 4K tv, maar de ontvangers zien er een stuk moderner uit enzo en het is ook handig dat ze eventueel niet eens in het zicht hoeven te staan vanwege die bluetooth techniek 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Begrijp ik, maar de voorraad is te beperkt om er meer dan 2 te geven.
Zal later wel kunnen denk ik, maar voorlopig nog niet.
Reputatie 4
Badge +4
Begrijp ik, maar de voorraad is te beperkt om er meer dan 2 te geven.
Zal later wel kunnen denk ik, maar voorlopig nog niet.Alles goed en wel, we weten hoe wjb over 4k denkt 😋, maar het was geen antwoord op @Lukas_ zijn vraag.
Standaard worden de ontvangers (en alle extra's) bij een servicepunt afgeleverd.
Je krijgt bericht wanneer je het kunt afhalen.
Wil je het thuis bezorgd hebben dan kost het €10,-.
Je krijgt maximaal twee 4K ontvangers, de rest zul je dus met de HD ontvangers moeten doen.
Je zult ook vast geen vier 4K-TV's hebben denk ik 😎

Maar hoe zit het met de 4 tv ontvangers die ik nu in gebruik heb, moet ik die alle 4 meenemen naar het servicepunt en dat ik dan 2 4K ontvangers en 2 nieuwe HD ontvangers mee krijg of moet Ik 2 HD ontvangers hier gewoon houden en 2 meenemen naar het servicepunt?
Reputatie 7
Badge +21
Hou die 4 ontvangers maar even je krijgt wel een retourdoos.
ook moeten ze nog twee ontvangers waarschijnlijk ontkoppelen dus wacht daar maar even mee.
Je krijgt overigens geen nieuwe HD ontvangers, twee hou je en die andere twee worden geruild voor de 4k ontvangers.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Lukas! Op het moment dat je jouw pakket wijzigt, krijg je de ontvangers thuisgestuurd. Wanneer het gaat om een ruiling omdat de ontvanger bijvoorbeeld kapot gegaan is, dan komt hij bij een service punt terecht. Daarnaast krijg je een retour doos waarmee je de twee ontvangers die je gaat omwisselen voor 4K, kan terugsturen. Er zit ook een brief bij, met hoe je dit kan doen zonder extra kosten!

Heb je hier nog andere vragen over, dan hoor ik het graag 😉
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb e.e.a gelezen, maar volgens mij ben je beter uit om Netflix Premium te nemen, daar zijn wel 4K films en series te kijken. Want ik heb dat ook en bevalt prima.
Reputatie 7
...volgens mij ben je beter uit om Netflix Premium te nemen, daar zijn wel 4K films en series te kijken.
Dat kan ik volledig beamen

Alles goed en wel, we weten hoe wjb over 4k denkt 😋, maar het was geen antwoord op @Lukas_ zijn vraag.
Dat klopt, ik wilde ook helemaal geen antwoord geven op die vraag, ik wil mensen graag waarschuwen voor het feit dat ze €120,- per jaar extra uit gaan geven terwijl ze daar zo goed als niets voor geleverd gaan krijgen.
Mijns inziens is het 4K abonnement een grote farce waarbij je zeggen en schrijven drie 4K zenders geleverd krijgt waarvan er, met tot aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, maar één echt interessant voor je is. En o ja, dan heb je ook nog wat 4K on-demand titels ... maar wacht, die kosten nog eens €6,99 per stuk.

Nee, wat mij betreft is het 4K abonnement absoluut weggegooid geld en is en blijft mijn advies om dat vooral niet te contracteren.

Edit: Stiekem had ik dan ook nog de hoop dat ik @Lukas_ tot inkeer zou kunnen laten komen en dat hij wellicht zijn bestelling nog zou gaan annuleren. Ik vind het zo enorm zonde van het geld.
Reputatie 4
Badge +4

...volgens mij ben je beter uit om Netflix Premium te nemen, daar zijn wel 4K films en series te kijken.Dat kan ik volledig beamen



Alles goed en wel, we weten hoe wjb over 4k denkt 😋, maar het was geen antwoord op @Lukas_ zijn vraag.Dat klopt, ik wilde ook helemaal geen antwoord geven op die vraag, ik wil mensen graag waarschuwen voor het feit dat ze €120,- per jaar extra uit gaan geven terwijl ze daar zo goed als niets voor geleverd gaan krijgen.
Mijns inziens is het 4K abonnement een grote farce waarbij je zeggen en schrijven drie 4K zenders geleverd krijgt waarvan er, met tot aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, maar één echt interessant voor je is. En o ja, dan heb je ook nog wat 4K on-demand titels ... maar wacht, die kosten nog eens €6,99 per stuk.

Nee, wat mij betreft is het 4K abonnement absoluut weggegooid geld en is en blijft mijn advies om dat vooral niet te contracteren.

Edit: Stiekem had ik dan ook nog de hoop dat ik @Lukas_ tot inkeer zou kunnen laten komen en dat hij wellicht zijn bestelling nog zou gaan annuleren. Ik vind het zo enorm zonde van het geld.

Ik snap je punt zeker wjb, maar 3 maanden 20 euro per maand korting en daarna ben ik maar 3 euro meer per maand kwijt dan nu! (Spotify gebruik ik niet dus heb ik ook niet toegevoegd)

Reputatie 7
Volgens mij vervalt je ‘spotify’ dan wel,...
Tel er dan €8,99 bij, dan zit je ineens over de €100,- in de maand,...

Of je moet natuurlijk totaal geen waarde hechten aan Spotify als je dit niet gebruikt.

edit, overheen gelezen dat je dat niet gebruikt!

Maar dan nog, is het gewoon teveel geld. Voor 3 zenders en hele dure 4K films.
Reputatie 7
Volgens mij vervalt je ‘spotify’ dan wel,...
Klopt maar...

(Spotify gebruik ik niet dus heb ik ook niet toegevoegd)

Edit:

Maar dan nog, is het gewoon teveel geld. Voor 3 zenders en hele dure 4K films.
Helemaal mee eens en die, mijns inziens terechte, constatering moeten we vooral onder de aandacht blijven brengen.
Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen Lukas! Op het moment dat je jouw pakket wijzigt, krijg je de ontvangers thuisgestuurd. Wanneer het gaat om een ruiling omdat de ontvanger bijvoorbeeld kapot gegaan is, dan komt hij bij een service punt terecht. Daarnaast krijg je een retour doos waarmee je de twee ontvangers die je gaat omwisselen voor 4K, kan terugsturen. Er zit ook een brief bij, met hoe je dit kan doen zonder extra kosten!

Heb je hier nog andere vragen over, dan hoor ik het graag ;)

Susan, weet jij misschien wanneer mijn 4K ontvangers binnenkomen? Hopelijk vandaag of morgen! (Heb zelf nog geen track and tracé codes ofzo ontvangen)
Reputatie 7
Badge +21
@Lukas_, als het goed is zijn de ontvangers gisteren aangekomen! Dat was namelijk de uiterste leverdatum (11 maart). Mocht dat niet zo zijn, trek dan even aan de bel! Verder, veel plezier met je nieuwe ontvangers en het 4K beeld op de zenders waar je hiervan genieten 😉
Reputatie 4
Badge +4
@Lukas_, als het goed is zijn de ontvangers gisteren aangekomen! Dat was namelijk de uiterste leverdatum (11 maart). Mocht dat niet zo zijn, trek dan even aan de bel! Verder, veel plezier met je nieuwe ontvangers en het 4K beeld op de zenders waar je hiervan genieten ;)
Oh dat is vreemd want ik heb gister niks binnen gekregen!
Reputatie 7
Badge +21
Yes, ik zie het. Het heeft enige vertraging opgelopen. Je hebt een mailtje gehad gisteren met een track-and-trace code, de bezorgdatum is vandaag tussen 15.35 - 17.35 uur!
Reputatie 4
Badge +4
Hi, heb gister mijn 4K ontvangers geinstalleerd maar daarna was mijn speedtest via mijn accesspoint wifi tijdens tv kijken ineens 10/2 en toen ik de ontvanger op stand by zette was het weer normaal 150/32
Mijn situatie is is experia box (zonder wifi)-> switch -> accesspoint en tv 4K ontvanger.
Kan dit te maken hebben met de switch want via het accesspoint wat boven staat had ik wel 150 Mbps en zit niet op die switch (ik heb glasvezel en de switch is z'n oude witte Netgear wel gigabit)
Reputatie 7
Die switch ondersteunt vast geen IGMP snooping en dat betekent dat de TV stream (IGMP multicast) door de switch op alle poorten doorgezet wordt en dus ook naar dat accesspoint. Dat accesspoint gat de TV stream vervolgens vrolijk via wifi doorsturen naar alle aangesloten apparaten en dat is killing voor de wifi.
Gebruik een switch die IGMP snooping ondersteunt zoals de Netgear GS105Ev2.
Reputatie 4
Badge +4
Die switch ondersteunt vast geen IGMP snooping en dat betekent dat de TV stream (IGMP multicast) door de switch op alle poorten doorgezet wordt en dus ook naar dat accesspoint. Dat accesspoint gat de TV stream vervolgens vrolijk via wifi doorsturen naar alle aangesloten apparaten en dat is killing voor de wifi.
Gebruik een switch die IGMP snooping ondersteunt zoals de Netgear GS105Ev2.

Das we vreemd want bij de HD ontvangers gebeurde dit niet.
Reputatie 7
Daar gebeurde dat dan vast ook, dat kan eigenlijk niet anders.
Wat is het merk en type van die switch?

Reageer