Beantwoord

4K Ultra HD decoder

  • 18 August 2019
  • 8 reacties
  • 552 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

Beste KPN, i.v.m enkle problemen met de huidige 4K decoder meld ik mij aan als tester voor de nieuwe Vip5202 Arris 4K Ultra HD decoder

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 August 2019, 14:28

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @ALSU-Startpagina

Deze 4K ontvanger wordt niet getest door klanten. Het is ook niet mogelijk om deze om te ruilen voor een Arris VIP5202.

Welke problemen ervaar je met de ZTE ZXV8001?
Reputatie 2
Badge
Pas veel storingen gehad en na 4X bellen met allerlei oplossingen, die 3x niet hielpen, is het uiteindelijk tot nu toe verholpen. Wel komen er soms blokjes voor wat er eerder niet was. Jammer dat ik het nieuwe modem nog niet kan krijgen, maar ik hou mij aanbevolen.
Reputatie 7
Badge +22
Pas veel storingen gehad en na 4X bellen met allerlei oplossingen, die 3x niet hielpen, is het uiteindelijk tot nu toe verholpen. Wel komen er soms blokjes voor wat er eerder niet was. Jammer dat ik het nieuwe modem nog niet kan krijgen, maar ik hou mij aanbevolen.
@ALSU-Startpagina je zegt dat er soms blokjes voorkomen, hoe is de tv ontvanger aangesloten, met een DVS of is die bekabeld aangesloten van jou modem naar de tv ontvanger?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @ALSU-Startpagina. Het is inderdaad helaas niet mogelijk om de nieuwe 4K TV-ontvanger te testen voor KPN. Zoals @Dennis Schreve al aangeeft kan het zijn dat er verbindingsproblemen zijn tussen de tv-ontvanger en ExperiaBox. Zou je zijn vraag willen beantwoorden? Vanuit KPN wordt er geadviseerd om een 4K TV ontvanger bekabeld aan te sluiten.
Reputatie 2
Badge
Beste lezer, de verbinding is bekabeld. Nu gisteren bij Netflix onder een balk met blokjes.
Ik heb het 4k modem al vanaf het begin van uitgifte.
Reputatie 7
Badge +21
Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer je een balk met blokjes ziet tijdens een Netflix serie. Zou je de tv-ontvanger willen resetten om te bekijken of het probleem daarmee verholpen wordt?
Reputatie 2
Badge
Na de problemen met de 4k kast is deze vanuit jullie nagekeken en nadat niet hielp 4x aan de telefoon via kastje uit en rode knop kort indrukken weer op fabrieksinstellingen gezet. Via het normale menu was toen niet mogelijk. Omdat ik zo nu en dan blokjes heb de vraag eerder of het nieuwe Arris kasje al leverbaar is misschien is deze beter.
De internet snelheid is trouwens prima
Reputatie 7
Badge +21
Op dit moment is de nieuwe 4K tv-ontvanger alleen nog verkrijgbaar voor nieuwe klanten die een 4K-abonnement afnemen. Later zal deze tv-ontvanger ook beschikbaar worden voor serviceleveringen.

Reageer