Beantwoord

4k-Youtube

  • 22 January 2019
  • 13 reacties
  • 498 keer bekeken

Ik heb inmiddels al ruim 6 maanden 4k , het probleem waar ik tegen loop is dat ik niet kan inloggen
op youtube, ik heb hier al verschillende keren over gebeld ik heb de nieuwste software er op staan
maar dat helpt niet wat nu ?
icon

Beste antwoord door wjb 22 January 2019, 11:39

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Je zult nog moeten wachten op het beschikbaar komen van de nieuwe YouTube app op de 4K Ultra-HD ontvanger. Die nieuwe YouTube app is al wel uitgerold naar de Arris en Arcadyan.
Reputatie 3
Badge
Is deze update aanstaande?
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag. Ikzelf heb gisteren avond naar YouTube app gekeken en ik had ultra HD fimtjes met treinen op.ons Sony ultra HD tv dus het is er wel 👍😀😉ik had het niet via decoder maar via smart tv 👍
Reputatie 7
Badge +28
@Hans Keesom: Helaas niet. Gelukkig hebben vrijwel alle 4k TV's hebben zelf een YouTube app maar het zou fijn zijn als er ook een volwaardige app naar de 4k ontvanger komt. Ik heb geen informatie wanneer dit gaat gebeuren.
Kan er voor Hans niet wat spoed achter gezet worden? Want hij heeft geen 4K TV, maar een 4K monitor (zonder app’s dus).
Reputatie 3
Badge
Kan er voor Hans niet wat spoed achter gezet worden? Want hij heeft geen 4K TV, maar een 4K monitor (zonder app’s dus).

Och, dat is wel veel eer. Maar ik wil best wel een van de 4k ontvangers beschikbaar stellen als test-systeem en mijn feedback geven 😉
Nou, Joran? Met beide handen aangrijpen, zou ik zo zeggen! 😉
Reputatie 3
Badge
Nou, Joran? Met beide handen aangrijpen, zou ik zo zeggen! 😉
Met beschikbaar stellen bedoel ik dat KPN er op afstand op mag installeren en dat ik er mee ga testen. Dus niet dat een van de ontvangers mijn woning verlaat.
Reputatie 7
Badge +28
Nou, Joran? Met beide handen aangrijpen, zou ik zo zeggen! 😉

Ik heb daar iets minder invloed op dan je misschien denkt 😉 We hebben een testteam bestaande uit KPN medewerkers (dat werkt iets makkelijker met geheimhoudingsverklaringen). Als de app komt zal die daar eerst worden getest.

Ik verwacht zeker dat er een volwaardige YouTube app komt, wanneer is alleen nog niet bekend. Het is dus nog even afwachten.
Reputatie 3
Badge
Ik hoop dat er een voorbeeld wordt genomen aan de Youtube app op de Apple TV. Die is wel niet helemaal volgens de Apple standaard maar bevalt mij prima.......alleen heeft ie geen 4K en helaas stereo audio.....dat kunnen jullie vast beter ;-)

https://www.icreatemagazine.nl/workshop/youtube-apple-tv/

Maar een KPN-TV voor de Apple TV mag natuurlijk ook als dat gemakkelijker is 😉
IK heb met KPN gebeld en voor de 4K ontvangers komt er geen nieuwe YouTube app. Dit is zwaar K, omdat mijn 4k decorders net 1 jaar oud zijn. De man van KPN zei dat je eerst de nieuwe 4K ontvanger moet bestellen en dan de huidige omruilen en daarna is YouTube weer beschikbaar op kanaal 401 en via de app. KPN heeft dus de app offline gehaald, maar geen nieuwe 4k decoder beschikbaar. Zwaar balen!!!!
Reputatie 7
Je bent echt weer eens afgescheept met een "lulverhaal" door iemand die zo snel mogelijk van je af wil zijn om zo de volgende klant te kunnen "helpen".
Er is, naar mijn weten, helemaal geen nieuw type 4K ontvanger.

Edit: Er blijkt dus wel een nieuwe 4K ontvanger te zijn.
Reputatie 7
Badge +28
Er zijn twee dingen aan de hand. De "YouTube Videos" app werkt helaas niet meer. Bij YouTube is wat veranderd in de manier waarop de video's opgevraagd worden via de app. Een nieuwe versie van de app moet dat gaan oplossen. De volwaardige YouTube app die wel op andere ontvangers beschikbaar is komt waarschijnlijk niet meer naar de ZTE ontvanger. Een nieuwe 4k ontvanger is net uitgekomen en heeft wel een YouTube app. Voor de volledigheid: Nieuwe Arris 4K Ultra HD ontvanger.

Reageer